// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته پنجم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته پنجم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته پنجم از فصل دهم Fortnite، چالش هفتگی Blockbuster در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Blockbuster

اسم چالشنحوه انجام چالش
Land in Dusty Depot, then visit the Meteor in a single matchدر منطقه Dusty Depot فرود بیایید و سپس از شهاب سنگ نزدیک آن دیدن کنید
Harvest materials at the Blockدر منطقه Block منابع مختلفی را کسب کنید (۳۰۰ منابع)
Land at a run down Hero Mansion and an abandoned Villain Hideoutدر یک عمارت قهرمان و مخفی‌گاه فراموش‌شده ضد قهرمان فرود بیایید
Deal damage while being affected by low gravityآسیب‌رساندن به‌سایر بازیکنان درحالی که تحت تاثیر جاذبه کم هستید (میزان آسیب‌رسانی ۲۵۰)
Search between a basement film camera, a snowy stone head and a flashy gold big rigبازدید از زیرزمین فیلم‌برداری، مجسمه سر برفی و کامیون طلایی رنگ
Consume fruit, mushrooms, or glitched foraged itemsاستفاده از ۱۰ قارچ، میوه‌های داخل بازی یا Glitched Foraged
Claim vending machines in different matchesاستفاده از وندینگ ماشین در سه بازی مختلف

در چالش بازدید از Dusty Depot و شهاب سنگ، کافی است پس از خروج از بالن، در منقطه Dusty Depot فرود بیایید و سپس به‌سراغ شهاب سنگ بروید. لازم نیست حتما روی شهاب سنگ بروید، بلکه با نزدیک شدن به آن، این چالش را دریافت می‌کنید. این در حالی است که در جریان چالش آسیب‌رساندن درحالی که تحت تاثیر جاذبه کم هستید، باید وارد Loot Lake شوید. در وسط این منطقه بخشی قرار دارد که جاذبه آن بسیار کم است و به‌راحتی می‌توانید این چالش را دریافت کنید. آخرین نکته هم این است که ۳۰۰ منابعی که جمع می‌کنید، نباید از یک جنس باشد. به‌عبارتی باید ۱۰۰ عدد چوب، ۱۰۰ عدد سنگ و ۱۰۰ عدد آهن را جمع‌آوری کنید.

چالش Search between a basement film camera, a snowy stone head and a flashy gold big rig

در این چالش باید از سه منطقه مختلف دیدن کنید که در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. اولین منطه روبه‌روی مجسمه سر سنگی است که در ابتدای منطقه برفی بازی قرار دارد. در ادامه یک کامیون طلایی رنگ در پایین این منطقه قرار داده شده است که باید از آن دیدن کنید. در انتها وارد زیر زمین خانه روبه‌روی Shifty Shafts شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش‌های پرستیج Blockbuster

اسم چالشنحوه انجام چالش
Eliminations at Dusty Depot or the Meteorکشتن سه نفر در منطقه Dusty Depot یا شهاب سنگ بازی
Search chests or ammo boxes at the Blockباز کردن هفت صندوق یا جعبه مهمات در Block
Search chests at an abandoned Hero Mansion or Villain Lairپیدا کردن هفت صندوق در عمارت قهرمان یا مخفی‌گاه فراموش‌شده ضد قهرمان 
Deal damage with explosive weaponsآسیب‌رساندن به دشمنان با سلاح انفجاری (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Search between a rotary phone, a fork-knife and a hilltop house full of Carbide and Omega postersبرداشتن ستاره مخفی
Consume fruit, mushrooms, or glitched foraged items in a single matchاستفاده از ۸ قارچ، میوه‌های داخل بازی یا Glitched Foraged در یک بازی
Harvest materials at the Block or Dusty Depot in a single matchجمع‌آوری منابع در Block یا Dusty Depot در یک بازی (۳۰۰ متریال جمع کنید)

اولین چالش پرستیج هفته پنجم هم همانند حالت عادی است با این تفاوت که برای کشتن بازیکنان در شهاب سنگ، حتما باید روی آن فرود بیایید. سایر چالش‌ها هم که همانند قبل بوده و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را کسب کنید. در انتها دو چالش مربوط‌به پیدا کردن و برداشتن ستاره مخفی و همچنین عمارت قهرمان و ضدقهرمان به‌صورت ویدیویی قرار داده شده‌اند.

چالش Search between a rotary phone, a fork-knife and a hilltop house full of Carbide and Omega posters

در این چالش بازیکنان باید نقطه میانی سه منطقه ذکر شده را پیدا کنند تا بتوانند ستاره مخفی را بردارند. با مشاهده‌ی ویدیو زیر، محل دقیق این ستاره را پیدا خواهید کرد.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

چالش Search chests at an abandoned Hero Mansion or Villain Lair

در حالت عادی چالش‌های بلک‌باستر، باید تنها از عمارت قهرمان و ضد قهرمان داخل بازی دیدن کنید. این در حالی است که در حالت پرستیج، باید در یکی از این مناطق صندوق هم باز کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده