// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته دوم شهریور 1398 برای اندروید

در دومین هفته از شهریورماه ۹۸، ماهی‌گیری کنید، سبک جدیدی از بازی مار را تجربه کنید و وارد سده ششم میلادی شوید. با زومجی همراه باشید.

در هفته دوم شهریور ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Aqua Cat - Clean it all را معرفی کردیم که در آن شما باید برای صید ماهی، ابتدا آلودگی دریا را از بین ببرید. همچنین بازی آرکید Bullet Hell Monday را داشتیم که در آن باید در یک روند سرعتی و دیوانه‌وار به المان‌های محیط شرکت کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Aqua Cat - Clean it all

Aqua Cat - Clean it all

بازی اول هفته را به یک اثر شبیه‌ساز ماهی‌گیری به نام Aqua Cat اختصاص داده ایم که در آن شما برای شکار ماهی‌ها از دریای کثیف و آلوده، باید پسماندهای غذایی و شیمیایی را پاک‌سازی کنید. این بازی توسط استودیو Asteroid-J توسعه داده شده است و تجربه منحصربه‌فردی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در گیم‌پلی بازی شما باید با ضربه زدن به صفحه‌نمایش، آنقدر پسامندها را جمع‌آوری کنید تا جایی که ماهی‌ها دیده شوند. ماهی‌گیر بازی یک گربه بامزه است که سازندگان برای افزایش تنوع، ۲۰ نوع از آن را در دسترس کاربران قرار داده‌اند. همچنین در محیط دریا بیش از ۵۰ نوع گونه زندگی قرار داده شده است که نشان از جزئیات بالای بازی دارد. همچنین در بازی Aqua Cat سازندگان مهارت‌های چهارگانه‌ای درنظر گرفته‌اند که با سرعت عمل شما ارتباط مستقیمی دارد. همچنین در بازی آیتم‌های انرژی‌زای متنوعی قرار داده شده است که به شما قدرت چندبرابری، استقامت نامحدود، ماهی‌گیری خودکار و کسب سکه‌های دوبرابر می‌دهد. از دیگر المان‌های گیم‌پلی بازی شانس است که شما می‌توانید مقدار آن را با ارتقا المان Lucky افزایش دهید. Aqua Cat یک درمجموع یک بازی شبیه‌ساز جذاب برای قشر کودک و بزرگ‌سال است که تجربه آن را به علاقه‌مندان بازی‌های موبایل توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی Aqua Cat - Clean it all

Ruby Dragon

Ruby Dragon

بازی بعدی Ruby Dragon نام دارد که با گیم‌پلی خود به‌شکل جذابی نوستالژی بازی مار گوشی‌های نوکیا را برای‌تان زنده می‌کند. شما در این بازی امروزی به‌جای مار با یک اژدها سر و کار دارید. این بازی توسط استودیو Saltwater Assembly توسعه داده شده است که بازی ShapeOrama Aussie Animals را در کارنامه خود دارد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازی برای‌ شما تعدادی مکعب رنگی مشخص می‌کند که باید در حین حرکت آن‌ها را جمع‌آوری کنید. همانند نسخه‌های قدیمی این سبک با جمع‌آوری این بلوک‌ها، اژدهای شما درازتر می‌شود، تنها با این تفاوت که بدن اژدها از دو بخش قرمز و سفید تشکیل شده است. برخورد با قسمت قرمز دم اژدها مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، اما اگر به قسمت سفیدرنگ دم برخورد کنید، بازی شما به اتمام می‌رسد. سازندگان برای سخت‌ کردن مراحل بازی، موانع متحرکی قرار داده‌اند که بعد از چندین بار بازی کردن، وارد جریان بازی می‌شوند. از دیگر نکات جالب توجه بازی Ruby Dragon می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی آن اشاره کرد. به‌نحوی که می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌ها و تخم اژدها، ظاهر اژدهای خود را به هرشکلی که دوست دارید تغییر دهید. شما برای تجربه این بازی به اتصال دائم به اینترنت نیاز دارید و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Ruby Dragon

Dungeon Tales

Dungeon Tales

Dungeon Tales یک بازی مبارزه‌ای و کارتی از استودیو Homecooked Games است که در آن باید درون سیاه‌چاله‌های خطرناک با انواع هیولای قدرتمند مبارزه کنید. در این بازی نقش‌آفرینی شما باید ابتدا کارت‌های مورد نیاز را در دک خود بچینید و با استراتژی مناسب وارد نبردهای نوبتی بازی شوید. مسیر بازی شامل دوراهی‌های مختلف است که با انتخاب هر‌کدام، هیولاهای مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. سازندگان در بازی Dungeon Tales یک فروشگاه قرار داده‌اند که بازیکنان می‌توانند هر از گاهی به آن سر بزنند و سلاح‌های جدید بخرند. بازی به‌صورت افقی در گوشی شما اجرا می‌شود و برای تجربه آن نیازی به اینترنت ندارید. Dungeon Tales کاملا رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Dungeon Tales

Bullet Hell Monday

Bullet Hell Monday

بازی Bullet Hell Monday یک اثر آرکید از استودیو MASAYUKI ITO است که چالشی بی‌پایان را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد. سازندگان در این بازی چندین حالت مختلف قرار داده‌اند که بازیکنان می‌توانند هرکدام از آن‌ها را تجربه کنند. حالت اول که «فصول» نام دارد، ساده‌ترین بخش بازی و بیشتر به منظور آشنایی کاربران با گیم‌پلی Bullet Hell Monday قرار داده شده است. حالت دوم Challenge Mode است که بازیکنان حرفه‌ای‌تر را به‌چالش می‌کشد و بازیکنان باید در آن بی‌وقفه در حال شلیک به المان‌های محیطی باشند. سرعت‌عمل در این بازی حرف اول را می‌زند و شما باید تاجایی که می‌توانید از تیرهایی که به‌سمت سفینه‌ فضایی‌تان شلیک می‌شوند، جاخالی دهید. آخرین بخش بازی هم Endless نام دارد که در آن باید به‌صورت بی‌پایان شلیک کرده و امتیاز کسب کنید. امتیازهای به‌دست آمده برای ارتقای سفینه شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانید به‌وسیله آن‌ها درخت مهارت خود را تکمیل کنید. گرافیک بصری بازی با ترکیب رنگ‌های مختلفی که در خود جای داده است، جذاب به‌نظر می‌رسد. دربخش آنلاین بازی هم با کسب بهترین امتیاز می‌توانید در لیدربرد جهانی به بالاترین مقام دست پیدا کنید. اگر به‌دنبال یک بازی با گیم‌پلی سریع می‌گردید که سرعت‌عمل شما را به‌چالش بکشد، Bullet Hell Monday می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Bullet Hell Monday

Six Ages: Ride Like the Wind

Six Ages: Ride Like the Wind

بازی آخر یک اثر استراتژی از استودیو A Sharp, LLC است که به‌تازگی به‌فروشگاه اپ‌استور راه پیدا کرده است. Six Ages: Ride Like the Wind یک روایت طولانی از سده ششم میلادی است که اتفاقات مهم تاریخی در آن روایت می‌شود. این بازی که دنباله معنوی بازی King of Dragon Pass به‌شمار می‌رود، المان‌های یک بازی استراتژی نوبتی را با چندین و چند داستان تعاملی ادغام کرده است. بقای قبیله کوچک شما به روابط‌تان با خدایان و پیروان آن‌ها بستگی دارد. بازیکنان در Six Ages: Ride Like the Wind کارهای مختلفی همانند رشد مراتع، گشت‌وگذار، تجارت با همسایگان و حمله به دیگر قبایل را می‌توانند انجام دهند. در بازی بیش از ۴۰۰ صفحه تعاملی وجود دارد که روند کلی آن به بازیکنان سپرده شده است. اپیزودهای کوتاه و قابلیت ذخیره‌سازی خودکار به بازیکنان اجازه می‌دهد که برای زمان کوتاه هم بازی را تجربه کنند. اکتشاف در بازی Six Ages: Ride Like the Wind یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید و با بهبود مراتع و ایجاد زمین‌های حاصل‌خیز، امکان زیست آسان‌تر مردم و مهاجرت آن‌ها از دیگر ملل را ایجاد کنید. طراحی گرافیکی بازی چشم‌نواز است و در آن شاهد طراحی بصری فوق‌العاده شخصیت‌ها و صحنه‌های نبرد هستیم. اگر در زبان انگلیسی مهارت دارید و به یک بازی استراتژی با داستان عمیق علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم بازی آیفون Six Ages: Ride Like the Wind را از دست ندهید.

دانلود بازی Six Ages: Ride Like the Wind

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده