نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

درجه سنی بازی The Witcher 3 روی نینتندو سوییچ مشخص شد

به‌نظر می‌رسد کم‌کم داریم به زمان عرضه بازی The Witcher 3 روی نینتندو سوییچ نزدیک می‌شویم، چراکه به‌تازگی سازمان ESRB درجه سنی این بازی را مشخص کرده است.

پس از شایعات فراوان نینتندو بالاخره در مراسم E3 2019 به‌صورت رسمی عرضه نسخه سوم مجموعه ویچر را روی کنسوی سوییچ تایید کرد. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی عرضه شد؛ بازی‌ای که به سرعت توانست به یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های این نسل تبدیل شود و با جوایز فراوانی که دریافت کرد، بسیاری لقب بهترین بازی را به آن دادند. پس از صحبت‌های فراوانی مبنی‌بر احتمال انتشار بازی روی پلتفرم جدید، بالاخره مشخص شد که قرار است تجربه جدیدی از بازی را این‌بار روی کنسول هیبریدی نینتندو به‌دست آوریم.

حال در جدیدترین اخبار بازی، سازمان رده ‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB) به تازگی درجه سنی بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی نینتندو سوییچ را مشخص کرده است. براساس توضیحات ارایه شده توسط آنها، بازی به‌دلیل نبرد و جنگ‌های خشن و صحنه‌های نامناسب، رده‌بندی سنی بزرگسال (M) را به خود اختصاص می‌دهد. با توجه به اینکه قبل از انتشار هر بازی ویدیویی در آمریکا باید درجه سنی آن نیز مشخص شود، پس شاید بتوان آن را نشانه‌ای برای نزدیک شدن به زمان عرضه بازی قلمداد کرد.

درگذشته شایعات زیادی مبنی‌بر احتمال عرضه بازی در ماه آینده به گوش می‌رسید، اما با توجه به برنامه‌ریزی نینتندو برای انتشار بازی‌های بزرگی چون Daemon X Machina و The Legend of Zelda: Link’s Awakening، به‌نظر نمی‌رسد نسخه سوم مجموعه ویچر نیز در این ماه شلوغ عرضه شود.

اگر شما هم بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را در مورد بازی با ما به اشتراک بگذارید. آیا نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز می‌تواند موفق و محبوب ظاهر شود ؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده