// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تصویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077، به‌تازگی تصویر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که یکی از شخصیت‌های داستانی را نشان می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. با وجود اخبار متعددی که در این چند ماه اخیر حول سایبرپانک 2077 منتشر شده است، انتظار برای این بازی بیش‌ازپیش سخت‌تر شده است.

در جریان نمایشگاه E3 2019 بود که دو تصویر از این بازی منتشر شد. یکی از تصاویر کاراکتری را نشان می‌دهد که در حال خارج شدن از یک محیط بود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 تصویر جدیدی را منتشر کرده است که در آن شاهد همان شخصیت هستیم. در توضیحات توییت نوشته شده است که مورد خاصی در این منطقه وجود ندارد. باتوجه‌به تصویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد با یک صحنه جرم روبه‌رو هستیم و این کاراکتر هم به‌نوعی یک مأمور امنیتی در بازی است.

البته نمی‌توان به‌طور قطعی از نقش وی در سایبرپانک 2077 سخن گفت، اما می‌توان حدس زد که او چه نقشی را ایفا می‌کند. همچنین در آن سوی تصویر دو کاراکتر دیگر را می‌بینیم که در حال گفت‌وگو با یکدیگر هستند و ماشین قرار داده شده در محیط هم طراحی سایبرپانکی بسیار خوبی دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Cyberpunk 2077


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده