// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی کارتی Cyberpunk 2077 – Afterlife: The Card Game معرفی شد

شرکت CMON، ناشر بازی‌های رومیزی، در حال ساخت یک بازی کارتی به‌نام Cyberpunk 2077 – Afterlife: The Card Game است که اریک ام. لنگ وظیفه طراحی آن را برعهده دارد.

بازی‌های رومیزی و کارتی همیشه مخاطب‌های خاص خود را دارند و جزو یکی از سرگرمی‌های محبوب به‌حساب می‌آیند که همواره تعدادی از توسعه‌دهندگان به این دسته از بازی‌ها نگاه ویژه‌ای دارند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در رویداد Gen Con 2019 شرکت CMON، سازنده و ناشر بازی‌های رومیزی، اعلام کرده است که با همکاری سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077 در حال ساخت یک بازی کارتی با محوریت سایبرپانک 2077 است.

در ادامه مشخص شده است که طراحی این بازی رومیزی برعهده اریک ام. لنگ، یکی از طراحان حرفه‌ای این صنعت است که در گذشته بازی‌های رومیزی Blood Rage و Rising Sun را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است. همچنین لنگ در ساخت XCOM: The Board Game و Bloodborne: The Board Game هم کمک تیم طراح بوده است. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و ساختار بازی منتشر نشده است، اما توضیحات در مورد نحوه کارکرد Cyberpunk 2077 – Afterlife: The Card Game اعلام شده است.

بازیکنان در این بازی هدایت فیکسرها را برعهده می‌گیرند و شرکت CMON از مکانیزم و داشبورد پیشرفته‌ای استفاده می‌کند تا بتواند جهان سایبرپانک را به‌راحتی در قالب یک بازی کارتی ارائه دهد. در ادامه زمانی که یک مرحله را کامل می‌کنید، می‌توانید Street Cred خود را افزایش دهید. همچنین سایر بازمانده‌ها هم می‌توانند به‌عنوان خدمه‌های جدید شما استخدام شوند. به‌نظر می‌رسد بازی کارتی Cyberpunk 2077 – Afterlife: The Card Game در ساختار خود از سبک لگسی (Legacy) در بازی‌های رومیزی الهام گرفته است.

در این دسته از بازی‌ها، بازیکن تصمیم‌هایی را می‌گیرد که در انتهای بازی تاثیر خود را نشان می‌دهند. چند سال پیش Pandemic: Legacy و Risk: Legacy این سیستم را به‌وجود آوردند و از آن روز ساختار ذکر شده، به سبک لیگیسی معروف شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده