نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

تصاویر بازی جدید Resident Evil Project Resistance فاش شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از نسخه بعدی مجموعه رزیدنت اویل تحت عنوان Resident Evil Project Resistance منتشر شده که به‌نظر می‌رسد قرار است با یک نسخه مالتی‌ پلیر روبه‌رو باشیم.

صبح امروز بود که کپکام از نسخه جدید مجموعه رزیدنت اویل به‌نام Resident Evil Project Resistance پرده‌برداری کرد؛ اثری که قرار است تا چند روز آینده در تاریخ ۱۸ شهریور (۹ سپتامبر) به‌صورت رسمی به‌عنوان جدیدترین بازی از این مجموعه ترسناک و محبوب معرفی شود. به‌همین مناسبت تصاویر جدیدی از این بازی فاش شده است. در این تصاویر تازه منتشر شده با چهار شخصیت اصلی بازی که یک نفر از آنها تاکنون در این مجموعه حضور نداشته، آشنا می‌شویم.

باتوجه به این تصاویر، به‌نظر می‌رسد این‌بار قرار است با یک رزیدنت اویل چندنفره مواجه شویم؛ به‌طوریکه احتمالا می‌توانید تا چهار نفر به‌صورت Co-Op بازی را تجربه کنید. این اتفاق اولین بار نیست که برای این مجموعه رخ می‌دهد؛ چراکه اگر به‌خاطر داشته باشید، در سال ۲۰۰۳ کپکام باز هم این تصمیم را گرفته بود و با عرضه بازی Resident Evil Outbreak، قابلیت بازی به‌صورت چند نفره را وارد این مجموعه کرد. در بازی Outbreak، گیمرها به‌عنوان شهروندان مختلف شهر راکون‌سیتی که تازه ویروس معروف تی در آنجا در حال گسترش است، حضور دارند. در حالی که هنوز اطلاعات رسمی‌ای از بازی Project Resistance اعلام نشده است، اما این تصاویر برای طرفداران قدیمی خود یادآور بازی Outbreak است؛ به‌حدی که حتی احتمال دارد Project Resistance دنباله Outbreak نیز باشد.

برای اطلاعات بیشتر باید منتظر واکنش کپکام و تیم سازنده بازی باشیم. Project Resistance برای انتشار روی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر تازه منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

به‌نظر شما این نسخه از بازی درصورتی که بر اساس Co-Op تولید و عرضه شود، می‌تواند برای کپکام موفقیتی به‌همراه آورد یا با شکست سنگینی روبه‌رو خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده