نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

دنباله بازی Man of Medan با نام Little Hope برای انتشار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد

تریلری که پس از تیتراژ پایانی بازی The Dark Pictures: Man of Medan به نمایش در می‌آید، Little Hope، نسخه‌ی بعدی مجموعه را معرفی می‌کند که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی The Dark Pictures و دنباله‌ی بازی Man of Medan معرفی شده است. رونمایی از این نسخه که با نام Little Hope شناخته می‌شود و در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشارش خواهیم بود، با نمایش یک تریلر کوتاه پس از تیتراژ پایانی بازی Man of Medan صورت گرفته است. این تریلر به نمایش ویل پولتر، بازیگر فیلم‌های Midsommar (میدسامر) و Black Mirror: Bandersnatch (آینه‌ی سیاه: بندراسنچ) در نقش اندرو می‌پردازد و ظاهرا وقایع بازی در شهر غیرعادی و ترسناکی با نام Little Hope جریان دارد. همچنین یک دختر با عروسکی خوفناک که در حال رقص به دور آتش دیده می‌شود و دوست اندرو یعنی آنجلا که به دردسر افتاده است، در این تریلر قابل مشاهده است.

هر بازی در مجموعه‌ی The Dark Pictures تجربه‌ای مستقل را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که به عنوان دنباله‌ی بازی قبلی محسوب می‌شود. تا آن‌جایی که می‌دانیم، هیچ ارتباطی بین روایت داستان و کاراکترهای Man of Medan و Little Hope وجود نخواهد داشت، ولی جای تعجبی ندارد که شاهد اشارات و Easter egg‌هایی در این بازی‌ها باشیم. بازی The Dark Pictures: Man of Medan درحال‌حاضر در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار دارد. این بازی به‌واسطه‌ی صداگذاری‌های تاثیرگذار و کم‌نقص، فضاسازی قوی و تنوع در طراحی جامپ‌اسکرها، گرافیک فنی قابل قبول و وجود جزئیات عالی در انیمیشن‌ها و البته اثرگذاری فکرشده‌ی انتخاب‌های بازیکن روی داستان در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

برای مخاطبانی که می‌توانند با یک بازی اشکال‌دار اما موفق در ارائه‌ی محتوایی متناسب با برچسب قیمت خود کنار بیایند، The Dark Pictures: Man of Medan محصول لایق توجهی خواهد بود. محصولی که سازندگان مشخصا آن را با منابع کمتری نسبت به اثر موفق قبلی خود یعنی Until Dawn تولید کرده‌اند اما هم به تنهایی در تبدیل شدن به یک بازی ترسناک با داستان‌گویی تعاملی موفق می‌شود و هم در وسوسه‌ی مخاطب برای بازی‌های بعدی یک مجموعه جدید مشکل خاصی ندارد. نتیجه هم آن است که وسط توجه به ایرادهای فنی و مهم بازی و افت قابل توجه سطح کیفی آن در برخی بخش‌ها، Man of Medan محصولی باشد که گیمرهایی را که به هدف تجربه‌ی یک Until Dawn دیگر به سراغش بروند، ناامید نحواهد کرد.

شما می‌توانید تریلر مربوط به بازی The Dark Pictures: Little Hope را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده