// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶

بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 2 با انتشار تریلری زیبا معرفی شد

کریتیو اسمبلی با انتشار تریلری هیجان‌انگیز از بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 2 با نام The Hunter & The Beast رونمایی کرد.

وقتی که سخن از بازی‌های سری توتال وار، خصوصا با چاشنی وارهمر در میان است، همیشه نیرویی بهتر است که جثه‌ی بزرگ‌تری داشته باشد. نیرویی که به واسطه‌ی جدیدترین DLC بازی Total War: Warhammer 2 قرار است وارد این بازی شود. بر اساس جدیدترین اخبار بازی استودیو Creative Assembly با همکاری کمپانی سگا لحظاتی پیش جدیدترین بسته الحاقی این بازی را با نام The Hunter & The Beast معرفی کرد. این DLC بزرگ‌ترین نیرویی را که تاکنون وارد نسخه‌های اول و دوم Total War: Warhammer شده است، به بازی Total War Warhammer 2 اضافه می‌کند که یک دایناسور غول‌پیکر به‌نام Dread Saurian است. تریلر زیبای معرفی این DLC را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگرچه Dread Saurian از نظر ارتفاع به اندازه‌ی برخی دیگر از هیولاهای دنیای وارهمر نیست، اما می‌تواند هر هیولای دیگری را که حداقل تا به این‌جای کار وارد این دو نسخه از بازی شده‌ است، از پای درآورد و به‌راحتی چندین واحد نیروی پیاده نظام را نیز قلع و قمع کند. البته در این بسته الحاقی نیروهای دیگری نیز وجود دارند که در این بین می‌توان به Kroxigor Ancients و Razordon Hunting Packs برای نژاد مردان مارمولکی و War Wagons و Huntsmen برای نیروهای امپراطوری اشاره کرد که البته تنها بخشی از این نیروها هستند.

اما همان‌طور که از نام بسته الحاقی نیز پیدا است، محوریت اصلی آن حول دو فرمانده جدید است که هریک از آن‌ها در نقطه‌ای جدید از نقشه کمپین خود را آغاز می‌کنند و قدرت‌ها و ویژگی‌های کاملا منحصر‌به‌فردی دارند. فرمانده اول که Nakai The Wanderer نام دارد قرار است به جمع چهار فرمانده نژاد Lizardmen اضافه شود و یک کروکودیل غول‌پیکر و تنومند است. در سوی دیگر نیز شاهد ورود مارشال Markus Wulfhart برای نیروهای نژاد The Empire هستیم که ماهرترین شکارچی قاره‌ی کهن است و حالا با ورود خود و نیروهای جسورش به جنگل‌های Lustria، خشم مارمولک‌های غول‌پیکر را برانگیخته است.

Total War: Warhammer 2

بسته الحاقی The Hunter & The Beast موارد ذکر شده را به نسخه دوم بازی و همچنین کمپین Mortal Empires از ترکیب هردو نسخه‌ی بازی اضافه می‌کند. در عین حال یک فرمانده‌ی جدید دیگر نیز به‌صورت کاملا رایگان به بازی اضافه خواهد شد که Gor-Rok نام دارد و به‌عنوان ششمین فرمانده نژاد مردان مارمولکی قرار است وارد بازی شود. علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، یک آپدیت موردانتظار نیز که مدت‌ها است توسط کاربران تقاضا می‌شود، قرار است برای کمپین Mortal Empire منتشر شود که تغییرات زیادی را در نژاد The Empire اعمال خواهد کرد. بسته الحاقی The Hunter & The Beast بازی Total War: Warhammer 2 قرار است در تاریخ ۱۱ ماه سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) منتشر شود. قیمت این بسته ۸.۹۹ دلار است که در حال حاضر با ۱۰ درصد تخفیف به قیمت ۸.۰۹ دلار به‌عنوان پیش‌خرید در فروشگاه استیم قرار داده شده است.

نظرات خود را در مورد این DLC با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده