نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

ترکیب تیم PSG.LGD بدون تغییر باقی می‌ماند

تیم PSG.LGD برای فصل آینده تغییری در ترکیب ایجاد نخواهد کرد و تنها تغییر این تیم مربوط به خروج سرمربی آن‌ها یعنی یائو یی می‌شود که از سال ۲۰۱۷ در خدمت این تیم بوده است.

مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، تیم PSG.LGD بدون تغییر در بازیکنان، فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را آغاز می‌کند و یائو “357” یی، سرمربی باسابقه‌ای که از مدت‌ها قبل در خدمت این تیم بود، آن‌ها را ترک خواهد کرد. سازمان LGD Gaming با انتشار یک اطلاعیه‌ی رسمی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اظهار داشت که هیچ تغییری در بازیکنان تیم PSG.LGD ایجاد نخواهد شد و کاپیتان تیم یعنی شو “fy” لینسن به دلیل جراحی چشم به مدت سه ماه استراحت خواهد کرد و پس از آن به ترکیب بازمی‌گردد.

یائو یی که با نام 357 نیز شناخته می‌شود، از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ سرمربی تیم پی‌اس‌جی.ال‌جی‌دی بوده است. سازمان ال‌جی‌دی گیمینگ همچنین تایید کرد که اقدام 357 برای خروج از تیم یک تصمیم شخصی بوده که پس از بحث و گفتگوهای گسترده بین او و این باشگاه نهایی شده است. افزون بر این، به‌دنبال گفتگوهای فراوان بین سازمان و بازیکنان، تصمیم بر این شد که این تیم از شرکت در اولین رویداد میجور فصل تازه DPC صرف‌نظر کند.

ترکیب فعلی تیم PSG.LGD پس از پیوستن یانگ “Chalice” شنی و یاپ “xNova” جین‌وی در دی ماه سال ۱۳۹۶ تغییری نداشته است. در کارنامه‌ی این تیم شاهد افتخارات زیادی هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به قهرمانی در تورنمنت MDL Changsha Major، قهرمانی در مسابقات EPICENTER XL، قرارگیری در رده‌ی دوم مسابقات اینترنشنال ۸ و کسب مقام سوم در مسابقات اینترنشنال امسال اشاره کرد.


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده