نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویری اختصاصی از فیلم‌های مورد انتظار فصل پاییز منتشر شد

سایت Fandango تصاویری اختصاصی از فیلم‌های مورد انتظاری چون Jojo Rabbit ،Ad Astra ،Maleficent: Mistress of Evil ،Terminator: Dark Fate و چندین فیلم معروف دیگر را که همگی در فصل پاییز روی پرده می‌روند، منتشر کرد.

طرفداران سینما امسال منتظر اکران فیلم‌های زیادی در فصل پاییز هستند و تنها فیلم Joker (جوکر) تاد فیلیپس، فیلم مورد انتظار امسال نیست و در هر ژانری فیلم‌های معروفی در لیست اکران قرار دارند. از فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) که دنباله فیلم The Shining (درخشش) استنلی کوبریک است که با اقتباس از کتاب استیون کینگ ساخته می‌شود بگیرید تا فیلم‌ اکشن Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون)، فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ)، فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) و چندین فیلم دیگر که تصاویر هر کدام با توضیحی کوتاه از فیلم و تاریخ اکران آن در پایین آمده است.

این تصاویر اختصاصی را که سایت Fandango در ماه‌های نزدیک اکران این فیلم‌ها منتشر کرده است در پایین مشاهده می‌کنید:

It

اولین پوستر مربوط به فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) است و زمان زیادی تا اکران این فیلم مورد انتظار باقی نمانده است و به‌ زودی طرفداران رمان ترسناک It از آثار استیون کینگ، نویسندهٔ معروف آثار ژانر وحشت، معمایی و رازآلود، قسمت دوم و پایانی این اقتباس سینمایی را روی پردهٔ سینما تماشا خواهند کرد. مدت زمان فیلم ۱۶۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه، معادل ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه اعلام شده است. جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی‌وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، اندی موشیاتی وظیفه کارگردانی و گری دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم It را بر عهده داشته‌اند.

فیلم It: Chapter 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Ad Astra

عکس اختصاصی فیلم بعدی، مربوط به پروژه جدید برد پیت است. داستان فیلم جدید جیمز گری با عنوان Ad Astra (سفر به سوی ستارگان)، در مورد شخصیت روی مک‌براید با نقش‌آفرینی برد پیت خواهد بود. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در مأموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری دور و دراز را آغاز کند. تامی لی جونز، بازیگر قدیمی و تکرارنشدنی سینمای هالیوود نیز ایفاگر نقش کیلفورد مک‌براید، پدر روی مک‌براید، خواهد بود. روث نیگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، کیمی شیلد، جان اورتیز و جان فین از دیگران بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Ad Astra را هویت فن هویتما، مسئول فیلمبرداری فیلم Interstellar (میان‌ستاره‌ای) فیلمبرداری کرده است و از نور استفاده‌شده و همچنین رنگ‌های به‌کاررفته در تصویر، می‌توان تا حدی پی به شباهت‌های تصویری میان فیلم جیمز گری و فیلم کریستوفر نولان برد. البته از نظر کلیت داستانی و همچنین رمانی که فیلم Ad Astra از روی آن اقتباس شده است، نباید منتظر پیدا کردن شباهتی در این دو فیلم باشیم. اما در مورد فیلم‌هایی که جیمز گری پیش‌تر کارگردانی کرده است موضوع متفاوت است و در فیلم‌های The Immigrant (مهاجر) و The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، سفر انسان به جهان بیرون و ماجراجویی شخصیت‌های اصلی را دیده‌ایم. در فیلم Ad Astra نیز ماجراجویی شخصیت روی مک‌براید در فضا را شاهد خواهیم بود؛ همزمان در تلاش برای یافتن نشانه‌ای از پدرش. لازم به ذکر است که نام فیلم اصطلاحی آشنا در زبان لاتین است که نخستین بار توسط ویرژیل در کتاب تاریخی «انه‌اید» به کار برده شد و به معنای «سفر به‌سوی ستارگان» است. گفتنی است جیمز گری داستان فیلم Ad Astra را با داستان رمان بسیار معروف «دلِ تاریکی»، اثر جوزف کنراد مقایسه کرده بود.

فیلم Ad Astra برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم ونیز 2019 حضور داشته باشد.    

Rambo

عکس بعدی مربوط به فیلم اکشن و مورد انتظار Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه،‌ هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ قدیمی سینمای هالیوود است. شرکت لاینزگیت (Lionsgate) وظیفهٔ انتشار فیلم Rambo V: Last Blood را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم در مکان‌هایی چون شهر لندن، کشور بلغارستان و همچنین جزایر قناری انجام شده است. طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V، جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان متدهای قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. از طرفی یک خبرنگار با نام کارمن دلگادو که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش می‌دهد به مأموریت رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده است نجات دهد. شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد .

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

فیلم Rambo: Last Blood برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Abominable

تصویر بعدی مربوط به انیمیشن Abominable (زشت) دریم ورکس (DreamWorks) و یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) است. بخشی از تمرکز داستان این انیمیشن روی یک یتی خواهد بود که اتفاقی باعث می‌شود تا وی از خانه، دوستان و خانواده‌اش بسیار دور شود و حال باید راه خانه را پیدا کند. در انیمیشن Abominable، قرار است یک سفر شگفت انگیز ۳ هزار مایلی از خیابان‌های شانگهای چین تا قله اورست را شاهد باشیم. این گروه که اعضای آن را یک خانواده تشکیل می‌دهد، در طول ماجراجویی با یتی جوان آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با دوستی و اتحاد با این موجود جادویی، در یک سفر هیجان انگیز قله اورست را فتح کنند. جیل کالتون، کارگردان انیمیشن Open Season (فصل شکار)، کارگردانی انیمیشن Abominable را بر عهده دارد و تاد ویلدرمن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت این انیمیشن به جانسون کمک می‌کند. ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) و انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش)، به‌همراه ایرنا برینیول، نویسنده انیمیشن The Boxtrolls (غول‌های پاکتی)، نویسندگان این اثر بوده‌اند.

انیمیشن Abominable برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کلویی بنت، آلبرت تسای، تنزینگ نورگای ترینور و تسای چین، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن سینمایی حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده خواهند داشت.

Lucy

تصویر بعدی از ناتالی پورتمن و زازی بیتز در فیلم Lucy in the Sky (لوسی در آسمان) شرکت فاکس سرچلایت است. فیلم Lucy in the Sky براساس یک داستان واقعی ساخته شده است که این فیلم داستان کاپیتان لیسا نواک با بازی ناتالی پورتمن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Swan (قوی سیاه) را روایت می‌کند که در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از هیوستون به اورلاندو را با یک چاقو و اسلحه برای به‌ دست آوردن دوباره عشق سابق خود که ویلیام اوفلین نام داشت، طی کرد و پس از تهدید به گروگان‌گیری و قتل رقیب عشقی خود، دستگیر و سپس توسط ناسا اخراج شد. این داستان، یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های سازمان ناسا در مورد سلامت روحی و روانی فضانوردان خود در طی یک دهه گذشته بوده است.

ناتالی پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم، الن برستین، پرل آمانادا دیکسون، کولمن دومینگو، نیک آفرمن، تیگ نوتارو، جرمایا بیرکت و جو ویلیامسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Lucy in the Sky حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، هنوز حضور این فیلم در جشنواره‌ای مثل تورنتو اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که فاکس سرچلایت حساب ویژ‌ه‌ای را روی این فیلم در فصل جوایز باز کرده است. 

این فیلم که پیش از این Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) نام داشت، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران شود.

Addams

تصویر اختصاصی بعدی مربوط به انیمیشن مورد انتظار شرکت مترو گلدوین مایر (Metro-Goldwyn-Mayer) با عنوان The Addams Family (خانواده آدامز) است که بر اساس شخصیت‌های کارتونی معروف مجلهٔ نیویورکر که توسط چارلز آدامز خلق شده‌اند، ساخته خواهد شد. در سال ۱۹۳۸، مجموعه The Addams Family برای اولین‌بار به‌صورت یک مجموعه کاریکاتور در روزنامه نیویورکر معرفی شد. چارلز آدامز خالق این مجموعه بود که انتشار این مجموعه کاریکاتور تا سال ۱۹۸۸ و مرگ خالق آن، ادامه داشت. علاوه بر این، سریال The Addams Family طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ روی آنتن رفت و در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family منتشر شد. همچنین طی سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳، سریال انیمیشنی این مجموعه از شبکه ABC پخش شد.

کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده خواهد داشت. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه‌کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد. طبق گزارش‌های رسمی منتشرشده در سایت‌های مختلف، بازیگران معروفی قرار است صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن کمدی و اکشن The Addams Family را بر عهده داشته باشند؛ اسکار آیزاک صداپیشهٔ شخصیت گومز آدامز خواهد بود، شارلیز ترون صداپیشهٔ شخصیت مورتیشیا آدامز، کلوئی گریس مورتز صداپیشهٔ شخصیت ونزندی آدامز، فین ویلفهارد صداپیشهٔ شخصیت پاگزلی آدامز، نیک کرول صداپیشهٔ شخصیت عمو فِستر، بت میدلر صداپیشهٔ شخصیت مادربزرگ و آلیسون جَنی صداپیشه شخصیت مارگوکس نیدلر. داستان انیمیشن The Addams Family در مورد خانوادهٔ آدامز و زندگی عجیب‌وغریب آن‌ها و ارتباطشان با دنیای ماوراءالطبیعه است. این انیمیشن قرار است یک بازسازی سینمایی بر اساس مجموعهٔ قدیمی و محبوب تلویزیونی با همین عنوان باشد. گفتنی است در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family ‌روی پرده‌ٔ سینما رفت و در واقع این مجموعه بیشتر برای نسخهٔ سینمایی آن شناخته شده است.

انیمیشن The Addams Family قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸) ‌روی پرده‌ٔ سینما برود.

Gemini Man

تصویری اختصاصی از فیلم Gemini Man (جمینی من) با نقش‌آفرینی ویل اسمیت نیز منتشر شده است که در بالا این تصویر را مشاهده می‌کنید. فیلم Gemini Man داستان یک مأمور پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری با بازی ویل اسمیت را دنبال می‌کند که در آستانه‌ٔ بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ٔ جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که قرار است جایگزین وی در آینده شود. اسمیت در این فیلم قرار است دو نقش را بر عهده داشته باشد.

فیلم Gemini Man جدیدترین فیلمی است که انگ لی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک)، فیلم Life of Pi (زندگی پای) و فیلم Ride with the Devil (سواری با اهریمن)، وظیفه کارگردانی آن را پس از سال‌ها پیش بردن مراحل پیش تولید بر عهده داشته است. ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون، بندیکت وانگ و لیندا ایمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gemini Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

JoJo

تصویر منتشرشده بعدی مربوط به فیلم جدید تایکا وایتیتی است. فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) داستان یک پسر بچه به‌ نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است. او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. علاوه بر وایتیتی، اسکارلت جوهانسون، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته است. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است و علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه، وایتیتی نقش آدولف هیتلر را در فیلم Jojo Rabbit نیز بازی کرده است.

فیلم JoJo Rabbit در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

: Mistress of Evil

تصویری جدید نیز از فیلم احتمالاً پرفروش شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، یعنی فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) منتشرشده است که آنجلینا جولی و ال فانینگ در آن حضور دارند. کارگردانی فیلم Maleficent 2 بر عهدهٔ یواخیم رانینگ است؛ کسی که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Bandidas (باندیداس)، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) و مجموعهٔ تلویزیونی Marco Polo (مارکو پولو) را در کارنامه دارد. مدیر اجرایی تولید فیلم Maleficent نیز انتخاب شده است؛ پاتریک تاتوپولوس فرانسوی یونانی که مدیریت اجرایی تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را بر عهده داشت، مدیر اجرایی فیلم جدید شرکت دیزنی خواهد بود. لیندا وولورتون، نویسنده فیلم ابتدایی، نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. نوآ هارپستر و مایکا فیتزرمن بلو نویسندگانی بودند که نسخه‌های اولیه فیلمنامه این اثر را نوشتند. جو روث هم تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارد.

اتفاقات فیلم Maleficent: Mistress of Evil چند سال پس از حوادث فیلم Maleficent آغاز خواهد شد که این فیلم همچنان به‌ بررسی رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه جدید خواهد پرداخت که اکنون نیاز به‌ اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی که در آن ساکن هستند، دارند. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Zombieland

تصویر بعدی مربوط به فیلم مورد انتظار Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) است. اتفاقات فیلم Zombieland 2 یک دهه پس از اتفاقات قسمت اصلی در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی‌های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌اند. جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اِما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) نیز بازگشته‌اند.

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Terminator

نوبتی هم باشد، نوبت به فیلم جدید تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (دِدپول) رسیده است: فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) که تهیه‌کنندگی آن را جیمز کامرون بر عهده دارد. این فیلم دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) است و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم را نادیده خواهد گرفت. در این فیلم شاهد بازگشت T-800 با بازی آرنولد شوارزنگر و سارا کانر با بازی لیندا همیلتون هستیم و همچنین شخصیت‌های جدیدی در این قسمت مثل گریس با بازی مکنزی دیویس حضور دارند؛ گریس یک شخصیت نیمه انسان-نیمه ترمیناتور بود. در طول اولین تریلر فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) از ترمیناتور جدید با بازی گابریل لونا نیز رونمایی شد که Rev 9 نام دارد و می‌تواند به دو نفر تبدیل شود و به شکار اهداف خود بپردازد. نام Rev 9 در واقع مخفف کلمه Revision 9 (اصلاح ۹) است که این نام در واقع از خط تولید یا از بخش آخر‌الزمان در کتاب مقدس گرفته شده است. در واقع Rev 9 ترکیبی از دو ترمیناتور T-800 و T-1000 است که مانند T-800 دارای بدنه اسکلتی نیز است و همچنین بخش فلز مایع T-1000 را نیز حفظ کرده است و احتمالا این ترمیناتور، نسخه تکامل‌یافته آنان است. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش Rev 9، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم بازگشته است.

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

Doctor Sleep

تصویر بعدی مربوط به فیلم مورد انتظار و البته پرسروصدا میان طرفداران آثار کوبریک، یعنی فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) است. نویسنده و کارگردان هالیوود یعنی مایک فلناگان که خلق سریال The Haunting of Hill House (تسخیر خانه هیل) را در رزومه کاری خود دارد، در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) درجه سنی بزرگسال را از طرف انجمن سینمایی آمریکا یا همان MPAA دریافت کرده است. فیلم Doctor Sleep دنباله فیلم The Shining (درخشش) است که در سال ۱۹۸۰ اکران شده بود.

براساس گفته‌های کارگردان فیلم Doctor Sleep، این اثر به خاطر «محتواهای وحشیانه و آزاردهنده، تصاویر خونی، طرز حرف زدن، مصرف مواد و غیره» درجه سنی بزرگسال را گرفته است. داستان فیلم Doctor Sleep حول محور زندگی دنی تورنس، پسر جک تورنس است. با اینکه دنی نزدیک به ۴۰ سال سن دارد، اما هنوز تحت تأثیر اتفاقات وحشتناکی قرار دارد که در دوران کودکی‌اش در هتل Overlook و فیلم «درخشش» رخ داده است. دنی که هنوز به خاطر آسیب‌ها و اتفاقات دوران کودکی‌اش به‌ شدت تحت تأثیر است، می‌تواند قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست آورد. او با استفاده از همین قدرت‌ها ارتباطی روحی و روانی با دختری جوان برقرار می‌کند که آن دختر مورد هدف گروهی از اشخاص با توانایی‌های مشابه دنی تورنس، قرار گرفته است.

ایوان مک گرگور در نقش دنی تورنس، ربکا فرگوسن در نقش رز د هت، زان مک‌ کلارنون در نقش کرو ددی، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایک فلناگان علاوه‌ بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این فیلم را هم براساس رمان استیون کینگ برعهده داشته است.

فیلم Doctor Sleep در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) در آمریکای شمالی روی پرده سینما می‌رود؛ این در حالی است که این فیلم در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۸ آبان ماه ۱۳۹۸) اکران خود را در سرتاسر دنیا آغاز می‌کند. شرکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) وظیفه پخش بین‌المللی این اثر را برعهده دارد.

Frozen 2

تصویر بعدی نیز مربوط به انیمیشن والت دیزنی، یعنی انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، قرار است بدین موضوع پرداخته شود که چرا السا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن Frozen 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

Knives Out

آخرین تصویر نیز مربوط به فیلم جنایی Knives Out (شمشیر را از رو بستن) رایان جانسون است. چندی پیش شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Knives Out بودیم که یک قتل مرموز در دنیای معاصر را دنبال می‌کند که دنیل کریگ نقش شخصیتی را بر عهده دارد که باید راز این جنایت را کشف کند و به نظر می‌رسد اعضای خانواده و دوستان مقتول، مظنونین اصلی این پرونده مرموز باشند. برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته شده است. فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر و دان جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

یادآوری می‌کنیم ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) نیز در فصل شلوغ پاییز و در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کریستن استوارت، نائومی اسکات، الا بالینسکا، الیزابت بنکس، پاتریک استوارت، لوییس جراردو مندز، جاناتان توکر، جایمن هانسو، نواه سنتینیو، سم کلفلین، کریس پانگ و نت فکسون، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Charlie’s Angels حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، بنکس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Charlie’s Angels را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده