نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تیم Infamous برای فصل آینده تغییری در ترکیب ایجاد نمی‌کند

در فصل ‌آینده شاهد هیچ تغییری در ترکیب تیم Infamous نخواهیم بود و این تیم با همان ترکیبی که در تورنمنت سالانه‌ی The International 9 شرکت کرد، به میادین بازمی‌گردد.

تیم Infamous که جامعه‌ی طرفداران را در تورنمنت سالانه‌ی The International 9 تحت تاثیر قرار داد، قصد دارد که تغییری در ترکیب فعلی خود برای فصل آینده بازی Dota 2 ایجاد نکند. مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات و بر اساس گزارش روزنامه‌ی ال‌کومرسیو که از قدیمی‌ترین و پرنفوذترین روزنامه‌های کشور پرو به شمار می‌آید، استیون “StingeR” بارگاس از تیم اینفیمس تایید کرده است که ترکیب تیم تغییری نمی‌کند و این تیم به بهترین شکل ممکن از کشور پرو نمایندگی خواهد کرد.

کاپیتان این تیم جوان نیز در این‌باره گفت که مسابقات اینترنشنال یک تجربه عالی برای آن‌ها بوده است و به رشد بازیکنان‌شان که کمتر از سه ماه از کنار هم قرار گرفتن آن‌ها می‌گذرد، کمک شایانی خواهد کرد. تیم Infamous با ترکیبی متشکل از بازیکنان کم سن‌وسال و کم تجربه، جواز حضور در مسابقات اینترنشنال ۹ را به دست آورد، اما به واسطه‌ی نمایش بازی‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت که بهترین جایگاهی است که یک تیم از منطقه‌ی امریکای جنوبی در اینترنشنال به دست می‌آورد.

تیم اینفیمس امسال جایزه‌ی ۸۵۰ هزار دلاری مسابقات اینترنشنال ۹ را به خانه آورد. به گزارش وب‌سایت Esports Earnings، درحال‌حاضر استیون بارگاس پردرآمدترین بازیکن کشور پرو به حساب می‌آید که بیش از ۲۳۶ هزار دلار از طریق مسابقات بازی Dota 2 به دست آورده است. با اینکه منطقه‌ی امریکای جنوبی در زمینه‌ی مسابقات حرفه‌ای بازی Dota 2 در ابتدای راه قرار دارد، اما تیم اینفیمس به رشد آن کمک زیادی کرده است.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این تیم در فصل آینده‌ی Dota Pro Circuit می‌تواند بیش از پیش ترقی کند یا خیر. نظر شما در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر و عملکرد تیم اینفیمس در مسابقات اینترنشنال امسال با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده