نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

طرفدار فیلیپینی یک تابلو تبلیغاتی برای نمایش قهرمان مسابقات اصلی Dota 2 اجاره کرد

طرفداری با اجاره‌ی یک بیلبورد تبلیغاتی برای به نمایش درآوردن قهرمانی تیم OG در تورنمنت سالانه The International 9 مرزهای حمایت از تیم محبوب خود را جابه‌جا کرد.

تورنمنت سالانه‌ی The International 9 بیشترین تعداد بیننده را در تاریخ رویدادهای بازی Dota 2 به ثبت رسانده است؛ به ‌طوری که بالغ بر یک میلیون نفر تنها از طریق توییچ به تماشای دیدار فینال مسابقات نشستند که در آن تیم OG با غلبه بر تیم Team Liquid به اولین تیمِ دارای دو قهرمانی اینترنشنال در کارنامه تبدیل شد. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، یکی از هواداران تیم اوجی ساکن در فیلیپین، برای حمایت از تیم محبوب خود که برای دومین سال پیاپی برنده‌ی مسابقات اینترنشنال می‌شود، پایش را فراتر گذاشته و بیلبوردی را اجاره کرده است که از قهرمانی این تیم خبر می‌دهد.

ژان پل جولیا معروف به چو جولیا یکی از طرفداران پروپاقرص تیم OG به شمار می‌آید که به سراغ یکی از افراد صاحب‌نام در بازی Dota 2 و تست‌کننده‌ی داخلی کمپانی ولو یعنی Wykrhm Reddy رفته و در خصوص استفاده از یکی از بنرهایش از او کسب اجازه کرده است. او در پیام خود به ویکرام صراحتاٌ به اینکه می‌خواهد از بنر در بیلبورد اجاره‌ای استفاده کند، اشاره کرده و ویکرام نیز این اجازه را به او داده است. پس از اینکه ویکرام از اجاره یک بیلبورد توسط جولیا مطلع شد، از طریق توییتر اظهار داشت:

گاهی اوقات فردی با یک ایده‌ی بسیار دیوانه‌کننده به شما پیام می‌دهد ... سپس کاری را که به دنبالش بود، انجام می‌دهد -- فقط در فیلیپین.

The International 9

درست مطابق انتظار، با فاصله‌ی کمتر از ۳ روز از تبادل پیام‌ها، جولیا دو تصویر از بیلبوردی که بنر اصلاح شده‌ی Wykrhm Reddy روی آن نقش بسته بود، منتشر کرد. در این بیلبورد شاهد پنج بازیکن تیم OG هستیم که کمپانی Valve از آن‌ها در طول مسابقه‌های مختلف برای نمایش بازیکنان استفاده می‌کرد. البته این اولین باری نیست که جولیا این کار را برای تیم محبوبش در بازی Dota 2 انجام می‌دهد. به‌دنبال قهرمانی تیم OG در مسابقات اینترنشنال ۸ سال گذشته، جولیا با یک بنر تبلیغاتی کوچک‌تر حمایت خود از این تیم را نشان داد. بر اساس گفته‌های فردی که ادعا می‌کند از دوستان جولیا است، این کاری بود که او قول داده بود که اگر OG برای دومین سال قهرمانی اینترنشنال را به دست آورد، انجام می‌دهد.

The International 9

با اینکه ورز‌ش‌های الکترونیک به خاطر مسائل حکومتی و تست اعتیاد در کشور فیلیپین تحت‌الشعاع قرار گرفته است، اما این رشته کماکان به رشد پی‌درپی خود ادامه می‌دهد. این تنها یکی از راه‌هایی است که یک طرفدار می‌خواهد حمایت خود از تیم مورد علاقه‌اش را نشان دهد که توجه جامعه‌ی طرفداران را به دنبال داشته است. نظر شما در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اقدام این هوادار و مسابقات اینترنشنال امسال با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.   


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده