// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بهترین فیلم‌های کایجویی تاریخ سینما بدون حضور گودزیلا

این‌روزها ما در زومجی یک برنامه و چند مقاله را به واکاوی تاریخ حضور گودزیلا در سینما اختصاص داده‌ایم. اما بزرگی و اهمیت این شخصیت ابدا نباید باعث شود که بهترین فیلم‌ها با حضور رقبای او را از یاد ببریم.

کایجو (Kaiju) عبارتی است که به هر نوعی از هیولاهای حقیقتا عظیم‌الجثه اطلاق می‌شود؛ حالا چه این هیولا کاراکتر معروفی مثل گودزیلا یا کینگ کونگ باشد، چه موجودی ناشناخته همچون آن کابوس شیمیایی زنده‌شده و عجیب‌وغریبی که در The Host به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو، دمار از روزگار مردم شهر درمی‌آورد. اما در عین آن که سینماروها موقع گفت‌وگو درباره‌ی بهترین فیلم‌های کایجویی اکثرا اثری با حضور گودزیلا را به یاد می‌آورند، سینما چه در سال‌های دور و چه در دوران مدرن، پرشده از فیلم‌هایی عالی با محوریت حضور این موجودات عجیب است که هرکدام هیولاهای عظیم‌الجثه‌ی مخصوص به خود را دارند و این «تاپ فایو» ویدیویی، بهترین‌های‌شان را به شما معرفی خواهد کرد. تاپ فایوی که البته بینندگان «» پیش‌تر فرصت تماشای آن را به دست آورده بودند.

دانلود از آپارات

«فریم» برنامه‌ای هفتگی، اختصاصی، ویدیویی و متمرکز روی دنیای هنر هفتم است که زومجی تقریبا هر هفته شنبه‌شب ساعت ۲۱ قسمت تازه‌ای از آن را تقدیم‌تان می‌کند. برنامه‌ای متعلق به عاشقان سینما که هر بار روی موضوع خاصی دست می‌گذارد و همزمان با ارائه‌ی بحثی نسبتا مفصل درباره‌ی آن، آیتم‌های ویدیویی متنوعی را نیز تقدیم‌تان می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده