نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

تریلر جدید فصل دوم سریال Titans منتشر شد

به‌تازگی دی سی یونیورس جدیدترین تریلر رسمی فصل دوم سریال تایتان‌ها (Titans) را منتشر کرده که در آن ما شاهد تمام شخصیت‌های حاضر در این فصل، از جمله دث استروک هستیم.

تنها چند روز تا پخش فصل جدید سریال Titans (تایتان‌ها) از شبکه دی سی یونیورس، باقی مانده است. بعد از مبارزه بزرگ با تریگن، همه چیز تغییر کرده است. ما در فصل دوم سریال تایتان‌ها اعضای جدیدی هستیم که به تیم ابرقهرمانی تایتان‌ها می‌پیوندند و علاوه‌بر آن هم شخصیت شرور جدیدی وجود دارد که قهرمانان ما باید با آن مبارزه کنند. براساس برنامه‌ریزی‌ها، فصل دوم سریال تایتان‌ها قرار است در روز جمعه ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در سرویس استریم دی سی یونیورس پخش شود. شما در انتهای همین مطلب می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

در این فصل از سریال محبوب دی سی یونیورس، ما شاهد این هستیم که دیک گریسون (با بازی برنتون توایتز)، به همراه ریچل (با بازی تیگن کرافتگار (با بازی رایان پاتر) و جیسون تاد (با بازی کران والترز) تیم تایتان‌ها را دوباره در برج مخصوصشان، تشکیل می‌دهد تا آنها را اصلاح کند و برای کنترل و استفاده درست از توانایی‌هایشان، آنها را آموزش دهد. در این فصل، هاوک (با بازی آلن ریچسونداو (با بازی مینکا کلی) و واندر گرل (با بازی کانر لزلی) به تیم می‌پیوندند. علاوه‌بر این، ما شاهد یک شخصیت شرور جدید هم هستیم و آن هم کسی نیست جز دث استروک (با بازی اسای مورالس).

اما اعضای ذکر شده، تنها شخصیت‌هایی نیستند که در این فصل حضور دارند. علاوه‌بر آنها، افراد دیگری هم مانند کانر کنت (با بازی جاشوا اورپن)، همراه با سگ مشهور خود یعنی کریپتو قرار است در طی این مسیر به داستان اضافه شوند. هر دوی آنها، کانر و کریپتو، در سکانس‌های پس از تیتراژ فصل اول سریال تایتان‌ها، معرفی و نمایش داده شدند. لازم به ذکر است که همانطور که در تریلر مشاهده می‌کنید، دختر دث استروک یعنی رز ویلسون (با بازی چلسی ژانگ) هم در داستان حضور دارد و با دیک تمرین می‌کند.

یک بار دیگر، در این فصل هم ما شاهد موضوع خانواده هستیم که چه نقش بزرگی را در داستان ایفا می‌کند؛ داستانی که در آن افراد زیادی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، خون‌آلود می‌شوند و برخی اوقات هم به قتل می‌رسند. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی‌که رابین جدید وارد داستان می‌شود. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند.

پخش فصل دوم سریال Titans قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال تأیید و اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده