// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

The Surge را روی پی سی به رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر تا تاریخ هفت شهریور ماه می‌توانند بازی The Surge را به‌صورت رایگان روی استیم تجربه کنند.

بازی The Surge 2 در تاریخ دو مهر ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و سعی دارد تجربه‌ی بهتری را در دسترس کاربران قرار دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بازی The Surge برای مدت محدودی در فروشگاه استیم به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. ازاین‌رو کاربرانی که در گذشته این بازی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند The Surge را تا تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) به رایگان روی پی سی و استیم تجربه کنند.

این مورد کمک می‌کند تا با جهان بازی و ساختار The Surge آشنا شوید. در ادامه مشخص شده است که The Surge هم‌اکنون با ۷۵ درصد تخفیف در فروشگاه استیم قرار داده شده است. کاربران تا تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) می‌توانند نسخه استاندارد را با قیمت ۷.۴۹ دلار و نسخه Augmented را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. نسخه Augmented تمامی بسته الحاقی‌های The Surge را در اختیار دارد.

بازی The Surge دارای ساختار و المان‌هایی از بازی‌های سولزبورن است و ازطرفی استودیو Deck13 Interactive سعی کرده بود مکانیزم‌های جدیدی را در دل بازی قرار دهد تا The Surge بتواند تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد. بااین‌حال The Surge نظرات مثبت و منفی مختلفی را از آن خود کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد The Surge چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی لذت برده‌اید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده