نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلمبردار فیلم Venom 2 حضور وودی هارلسون را تایید کرد

رابرت ریچاردسون، فیلمبردار فیلم ونوم 2 (Venom 2) در مصاحبه جدید خود درباره بازگشت وودی هارلسون در این دنباله صحبت و تا حدودی حضور کلیتوس کسدی/کارنیج را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبردار فیلم Venom 2 (ونوم 2) یعنی رابرت ریچاردسون ظاهرا تایید کرده که وودی هارلسون در این دنباله مورد انتظار، بازخواهد گشت. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که ما بالاخره می‌توانیم در فیلم ونوم 2 شاهد حضور کارنیج و نسخه لایو اکشنی این شخصیت باشیم. در مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری کولایدر با این فیلمبردار ترتیب داد، آنها درباره این صحبت کردند که چه چیزی باعث شد تا او به سمت ژانر ابرقهرمانی کشیده شود و پروژه‌های این چنینی را انجام دهد. در میان همین صحبت‌ها بود که ریچاردسون به صورت غیررسمی این خبر را اعلام کرد. او در این مصاحبه درباره این صحبت کرد که کارگردان فیلم ونوم 2 یعنی اندی سرکیس چگونه درباره این اثر با او صحبت کرده است. ریچاردسون معتقد است که براساس این صحبت‌ها، احتمالات بسیار زیادی وجود دارد و طرفداران می‌توانند انتظار یک اثر و خط داستانی بسیار هیجان‌انگیز را داشته باشند. رابرت ریچاردسون در مصاحبه خود اینگونه درباره فیلم ونوم 2 صحبت کرد:

من فکر می‌کنم که این ماجراها هنوز بررسی و کشف نشده و قرار است حسابی منفجر شود. من فکر می‌کنم که این فیلم نقش بسیار زیادی در این منفجر شدن داشته باشد. چون که شما یک شخصیت مرکزی و قابل توجه مانند ونوم دارید و حالا قرار است وودی هارلسون هم اضافه شود؛ کسی که قطعا قرار است ورود مخصوص به خود و همچنین صحنه‌های ویژه خود را داشته باشد. ما در آینده خواهیم دید که چه چیزهایی در همکاری شرکت سونی و همچنین شرکت مارول رخ می‌دهد.

رابرت ریچاردسون در ادامه صحبت‌های خودش به ستاره این فیلم پرداخت و تام هاردی را ستایش و از او تقدیر کرد:

من فوق‌العاده منتظر این فیلم هستم. این یک تغییر بسیار بزرگ برای من محسوب می‌شود و من فوق‌العاده از این اتفاق هیجان‌زده هستم. من فکر می‌کنم که تام هاردی، یکی از بهترین افرادی است که بین ما حضور دارد. او هیچوقت اشتباه نمی‌کند. به خاطر همین، من فوق‌العاده منتظر زمانی هستم که کنار او بنشینم و ایفای نقشش را تماشا کنم.

در قسمت اول این مجموعه یعنی فیلم ونوم 1، وودی هارلسون در صحنه‌ی پس از تیتراژ ظاهر شد و نقش شخصیت کلیتوس کسدی را ایفا کرد. در کتاب‌های کمیک، کلیتوس در نهایت به شخصیت کارنیج که بزرگترین دشمن ونوم محسوب می‌شود، تبدیل می‌شود. این اتفاق ممکن است یک فرصت مناسب و خیلی خوب را هم برای حضور اسپایدرمن با بازی تام هالند به وجود بیاورد که با ونومِ تام هاردی متحد شود تا بلکه بتوانند با کمک هم این شخصیت بزرگ و بد قرمز رنگ را از بین ببرند. در هر صورت، ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فیلم Venom 2 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) تنظیم شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده