نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

هلنا زنگل در فیلم News of the World به تام هنکس پیوست

اخیرا اعلام شده که یک بازیگر آلمانی جوان و تازه کار به نام هلنا زنگل، در فیلم اخبار جهان (News of the World) جدیدترین اثر سینمایی پل گرینگرس، به تام هنکس پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در گزارش جدید خود عنوان کرد که هلنا زنگل به‌تازگی به جمع بازیگران اثر جدید سینمایی تام هنکس پیوسته است. فیلم News of the World (اخبار جهان) قرار است توسط پل گرینگرس، کارگردان فیلم 22July و فیلم Jason Bourne (جیسون بورن)، کارگردانی و ساخته شود. این اثر پس از فیلم Captain Phillips (کاپیتان فیلیپس)، دومین همکاری مشترک هنکس و گرینگرس خواهد بود که این فیلم در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شود. داستان این فیلم براساس یک رمان با همین نام است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. نگارش این رمان برعهده پولت جیلس بوده است. لوک دیویس، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lion (شیر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم News of the World را براساس رمان پولت جیلس بر عهده دارد.

فیلم اخبار جهان داستان و ماجراهای روزهای پس از جنگ سرد را حکایت می‌کند. در این فیلم ما شاهد داستان یک گوینده خبر به نام کید خواهیم بود که همسر خود را در طی ماجراهای جنگ سرد از دست داده است. حال این گوینده خبر به تگزاس سفر می‌کند تا اخبار جهان را به گوش تمام مردم محلی‌ای که در آن‌جا ساکن هستند، برساند. حال در ادامه این داستان، کید برای انجام یک مأموریت کوچک استخدام می‌شود تا یک دختر یتیم (با بازی زنگل) را به سن آنتونیو ببرد تا بتواند درکنار نزدیکان بازمانده‌ی خود زندگی کند.

ظاهرا پدر و مادر این کودک توسط یک قبیله بومی آمریکایی کشته شده بودند و بعد هم همان‌ها این دختر را پیش خود می‌برند و او را بزرگ می‌کنند. آن‌ها برای اینکه خود را به سن آنتونیو برسانند، باید از میان سرزمین‌های خطرناک عبور کنند. همان‌طور هم که انتظار می‌رود، در طی این مسیر پیوند نزدیک و عمیقی بین این مرد و دختر یتیم شکل می‌گیرد. همین موضوع باعث می‌شود جدایی برای هر دوی آن‌ها فوق‌العاده سخت و دشوار شود. از همین رو، کید تصمیم می‌گیرد که به این دختر بچه بگوید که آخرین بستگانش اصلا تمایلی به قبول کردن او ندارند تا به همین ترتیب بتواند این ارتباط را نگه دارد و طولانی‌تر کند و البته نقشه پلیدانه خود را هم پیش ببرد.

هلنا زنگل اخیرا در فیلم System Crasher ایفای نقش کرده بود. این اثر سینمایی، به‌عنوان نماینده کشور آلمان به نود و دومین مراسم اسکار فرستاده شده تا در بخش بهترین فیلم سینمایی بین‌الملل با آثار دیگر رقابت کند. فیلم اخبار جهان در ابتدا مربوط‌به بخش Fox 2000 Pictures بود اما بعد از قرارداد دیزنی و فاکس، بعد از اینکه دیزنی توانست ماه گذشته مالکیت شرکت فاکس قرن بیستم را به دست بیاورد، این بخش را منحل کرد. بعد از این اتفاق، این پروژه به شرکت یونیورسال منتقل شد. هنکس در رزومه سال ۲۰۱۹ خود ایفای نقش در فیلم‌هایی چون انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) و فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) را ثبت کرده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده