نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگر Supernatural به جمع بازیگران فیلم Silvercup پیوست

چندی پیش خبر پیوستن جورج یانگ به بازیگران فیلم جام نقره (Silvercup) منتشر شد. حال اعلام شده که جیک ایبل هم به جمع بازیگران این اثر ترسناک و اسرارآمیز جیمز وان پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در گزارش جدید خود عنوان کرد که بازیگر فیلم Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief (پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دزد صاعقه) و سریال Supernatural (سوپرنچرال) یعنی جیک ایبل به جمع بازیگران فیلم Silvercup (جام نقره) پیوسته است. با این اوصاف به نظر می‌رسد که پروژه ترسناک و البته پنهانی جیمز وان که در حال حاضر با همان نام Silvercup شناخته می‌شود، در حال گسترش تیم بازیگران خود است. در حال حاضر پروژه تولید فیلم جام نقره تنها سه بازیگر دارد که در کنار ایبل، جورج یانگ بازیگر سریال Containment و همچنین آنابل والیس هم در این فیلم حضور دارند و قرار است به ایفای نقش بپردازند.

آنابل والیس در گذشته هم با جیمز وان همکاری داشت. این دو هنرمند قبلا در اسپین آف سری فیلم Conjuring (احضار) یعنی فیلم Annabelle (آنابل) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، با یکدیگر همکاری داشتند. در حال حاضر فیلمنامه این اثر زیر غل و زنجیر قرار دارد و هیچ جزئیاتی از آن اعلام نشده است. اما در کنار این‌ها، اعلام شده که فیلمنامه این اثر توسط خود جیمز وان و همسرش اینگرید بیسو نوشته می‌شد. بیسو اخیرا در فیلم The Nun (راهبه) هم حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت. وان علاوه‌بر کارگردانی و نویسندگی، تهیه کنندگی این اثر را هم برعهده دارد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده