نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

اطلاعاتی از شخصیت‌های سریال The Mandalorian منتشر شد

به‌تازگی نام و اطلاعاتی از شخصیت‌های سریال The Mandalorian که اولین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان است، منتشر شده است.

چند روز پیش بود که اولین تریلر رسمی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) در نمایشگاه D23 امسال منتشر شد که این تریلر توانست نظر مثبت طرفداران مجموعه جنگ ستارگان را به خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Star Wars منتشر شده است. به‌تازگی EW اطلاعاتی از شخصیت‌های اصلی این سریال لایو اکشن و مورد انتظار را منتشر کرده که براساس آن، پدرو پاسکال نقش شخصیتی به‌نام ماندالوریان‌ را بر عهده دارد. او یک جایزه بگیر است که دوست دارد تنهایی کار کند و همچنین او یک نام واقعی نیز دارد که هیچ شخصی به جز خودش نمی‌داند. جیانکارلو اسپوزیتو نقش شخصیتی به‌نام ماف گیدئون را بازی کرده که یکی از فرمانداران سابق امپراطوری بوده است. گیدئون پیش از حوادث سریال The Mandalorian توانسته ارتشی قدرتمند را جمع و حفظ قدرت کند.

The Mandalorian

جینا کارانو نیز نقش شخصیتی به نام کارا دون که یک شوک تروپر (Shock Trooper) سابق بوده، را بر عهده داشته که در جنگ داخلی کهکشانی، با شورشی‌ها متحد شده بود. کارل ویترز نیز نقش شخصیتی به‌نام گریف کارگا را بازی کرده که رهبر انجمن صنف شکارچیان جایزه‌بگیر است که به ماندالوریان‌ ماموریتی را می‌دهد که هیچ جایزه بگیر دیگری این ماموریت را نمی‌خواهد. همچنین سرانجام رسما تایید شد که تایکا وایتیتی صداپیشگی شخصیت IG-11 را بر عهده دارد که یک دروید جایزه بگیر است. وایتیتی به‌عنوان کارگردان نیز در فصل اول سریال The Mandalorian حضور داشته که مشخص نیست او چند قسمت را کارگردانی کرده است. امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو و نیک نولتی، دیگر بازیگران سریال The Mandalorian هستند که اطلاعاتی از نقش آن‌ها در این سریال منتشر نشده است. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش هفتگی سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده است، از این سرویس استریم آغاز خواهد شدجان فاورو با سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ی ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده