نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

دماپویا ویژگی های بهترین مارک رادیاتور پنلی را اعلام کرد

رادیاتور گرمایشی یکی از تجهیزات گرمایشی است که از زمان‌های خیلی دور در اکثر منازل ایرانی جهت ایجاد هوای گرم در محیط هست. با ویژگی‌های بهترین مارک رادیاتور همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های رادیاتورهای گرمایشی ایمنی بسیار بالای آن‌ها دربرابر سایر وسایل گرمازا است. در حال حاضر شرکت‌های متفاوتی باتوجه‌به نیاز بازار انواع رادیاتور را تولید و به بازار ارائه می‌کنند. استفاده از رادیاتور باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه‌های نصب و راه اندازی و زیبایی دکوراسیون می‌شود. یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین رادیاتورهای موجود، رادیاتور پنلی یا فولادی است که از ظرفیت گرمادهی بسیار بالایی برخوردار است و در کوتاه‌ترین زمان هوای اطراف را مطلوب می‌کند و گرمای خاصی به محیط هدیه می‌بخشد.

دما پویاکدام مارک رادیاتور پنلی بهتر است

بیش از یک قرن از تولید و استفاده از رادیاتور پنلی در سراسر دنیا می‌گذرد که این رادیاتور به خوبی توانسته به‌واسطه‌ی کیفیت و کارایی‌ای که دارد، نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. رادیاتور پنلی به‌صورت یکپارچه از فولاد ضد زنگ و مقاوم در سایز‌های مختلف تولید می‌شود. رادیاتور پنلی دارای ظاهری مدرن و زیبا است که شما با استفاده از این نوع رادیاتور علاوه‌بر ایجاد هوای گرم، ظاهری شیک در دکوراسیون منزل‌تان خواهید داشت.

از فاکتورهای اصلی در خرید رادیاتور می‌توان به مارک رادیاتور پنلی، ظرفیت گرمادهی، قیمت مناسب، ظاهر زیبا و مدرن اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم باتوجه‌به کیفیت و سطح رضایت افراد در خصوص استفاده از این مارک های رادیاتور پنلی، پنج برند را که طبق استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند معرفی کنیم.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

گروه تولیدی ایران رادیاتور یکی از پیش‌گامان موفق در این عرصه محسوب می‌شود. این گروه صنعتی یکی از بزرگ‌ترین و مشهور‌ترین تولید‌کنندگان سیستم گرمایشی از جمله انواع رادیاتور در ایران است. ایران رادیاتور در سال 1358 شمسی با مدیریت نادر شکیب در شهر رشت پایه‌گذاری شد. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا محصولاتی طبق استانداردهای بین‌المللی تولید و ارئه می‌کند. ایران رادیاتور مفتخر به دریافت گواهینامه اولین صادر کننده تجهیزات گرمایشی به خاورمیانه است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور دارای بدنه‌ای یکپارچه و مقاوم به‌صورت دو کنوکتور در سایز‌های ۶۰ الی ۱۸۰ سانت تولید و عرضه می‌شود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع رادیاتور ها می‌توان به حمل و نصب آسان، نظافت راحت، ظاهر زیبا و بدنه‌ی مقاوم اشاره کرد. تمامی رادیاتور پنلی های ایران رادیاتور با ۱۰ سال گارانتی گروه تولیدی ایران رادیاتور در نمایندگی‌های فعال سراسر کشور قابل عرضه است.

رادیاتور پنلی بوتان

بوتان، یکی از نام‌های آشنا برای تمامی ایرانیان است که به‌دلیل سطح کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی این گروه صنعتی، توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش ایران را به خود اختصاص دهد. کارخانه بوتان در سال ۱۳۳۲ شمسی با هدف تولید تجهیزات گرمایشی پایه گذاری شد. گروه تولیدی بوتان با سابقه ای بیش از نیم قرن حضور و فعالیت موفق در این عرصه مفتخر به کسب گواهینامه‌های متعددی از سوی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است. تمامی محصولات بوتان طبق استانداردهای EC اروپا با جدیدترین متد روز تولید و عرضه می‌شود. رادیاتور پنلی بوتان دارای ظرفیت گرمادهی بسیار بالا و طراحی مدرن به سبک اروپایی است که به دکوراسیون داخلی زیبایی خاصی هدیه می‌بخشد. از ویژگی‌های بارز این نوع رادیاتور به وزن سبک و کیفیت فوق‌العاده بالای آن می‌توان اشاره کرد. رادیاتور گرمایشی بوتان با ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش همین شرکت قابل ارائه است.

رادیاتور پنلی لورچ

گروه صنعتی لورچ فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی در ایران دارد و محصولاتی با کیفیت و بازدهی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کند. کارخانه لورچ در سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر اصفهان تأسیس شد و به بهره‌برداری رسید. شرکت لورچ دارای خط تولید تمام اتوماتیک و مجهز به پیشرفته ترین ابزار آلات است که محصولاتی طبق جدیدترین تکنولوژی روز تولید می‌کند و در اختیار هموطنان قرار می‌دهد. رادیاتور پنلی لورچ مانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت و بازدهی بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای طراحی منحصربه‌فرد و ظاهری شیک است. بدنه‌ی رادیاتور پنلی لورچ با رنگ بادوام و پوشش منحصربه‌فرد نانو تهیه شده که هنگام عملکرد هوایی گرم و مطبوع به محیط هدیه می‌بخشد. کارخانه‌ی لورچ طی سال‌های متمادی به‌عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح کشور شناخته می‌شود. تمامی رادیاتور های پنلی لورچ با ۱۲ سال گارانتی این شرکت در تمامی نمایندگی های تهران و سایر کشورها عرضه می‌شود.

رادیاتور پنلی ایساتیس

گروه صنعتی ایساتیس با هدف وارد کردن تکنولوژی ایتالیایی به صنعت ایران، پایه‌گذاری شد و در همان سال‌های ابتدای فعالیت در این عرصه به خوبی توانست نظر بسیاری را با سلیقه های متفاوت به خود جلب کند. کارخانه ایساتیس در سال 1385 شمسی در شهر یزد تأسیس شد. این شرکت نوپا سیستم‌های گرمایشی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طبق استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌کند؛ به طوریکه نسبت به سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی برتری دارد و به همین دلیل در فهرست برندهای معروف و پر فروش بازار ایران قرار گرفته است. رادیاتور پنلی ایساتیس در سایزهای ۴۰ الی ۲۰۰ سانت با طراحی ایتالیایی منحصربه‌فرد همچنین بازدهی و گرمادهی بسیار بالا تولید می‌کند و در اختیار هموطنان ایرانی قرار می‌دهد. ایساتیس با پشتوانه به مدیران و نیروهای کارآمد و همچنین کیفیت رادیاتورها تولیدی خود، بیشترین مدت ضمانت کالا یعنی ۱۵ سال را ارئه می‌دهد و شما با اطمینان خاطر می‌توانید از رادیاتور پنلی ایساتیس جهت ایجاد گرمایش محیط خریداری کنید.

رادیاتور پنلی ایران نوین

گروه تولیدی آب بند در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی روز و به‌کارگیری نیروهای متخصص محصولاتی طبق استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌کند. کارخانه آب بند در سال ۱۳۷۰ شمسی تأسیس و پایه‌گذاری شد. تجهیزات گرمایشی گروه تولیدی آب بند در تولید سیستم‌های گرمایشی از جدیدترین متد روز بهره گرفته و همواره محصولاتی با طراحی و ساختار منحصربه‌فرد ارائه می‌کند. این گروه تولیدی باتوجه‌به نیاز بازار رادیاتور پنلی با نام تجاری ایران نوین را به سبد کالایی خود افزود. رادیاتور پنلی ایران نوین یکی از برندهای پرفروش در بازار ایران است که دارای ظرفیت گرمادهی بسیار بالایی است و در کوتاه‌ترین زمان هوایی گرم به محیط هدیه می‌بخشد. از ویژگی‌های این نوع رادیاتورها قابلیت عملکرد با با انواع سیستم‌های گرمایشی جهت ایجاد هوای مطلوب در محیط است. از دیگر مزایا می‌توان به وزن کم، طراحی زیبا، بدنه‌ی مقاوم و بازدهی گرمایی بسیار بالا اشاره کرد. رادیاتور پنلی ایران نوین با ۵ سال گارانتی شرکت تولید کننده‌ی آن یعنی آب بند در سراسر ایران عرضه می‌شود.

شما بازدید کننده عزیز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه دما پویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم‌های گرمایشی اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده