نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

تریلر گیم پلی بازی واقعیت مجازی Stormland منتشر شد

بالاخره استودیوی اینسومنیاک گیمز تریلر بازی واقعیت مجازی Stormland را منتشر کرد تا طرفداران بیشتر با حال‌وهوا و مکانیزم بازی آشنا شوند. برای تماشای ویدیو با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

با وجود اینکه سونی استودیوی اینسامنیاک گیمز را خریداری کرده است، اما حدود یک سال از زمانی که خبر ساخت بازی واقعیت مجازی Stormland به‌صورت انحصاری برای آکیولس ریفت اعلام شد، می‌گذرد؛ اثری که قرار است به‌عنوان یک بازی شوتر اول شخص جهان‌باز تجربه جدیدی از واقعیت مجازی را ارائه دهد. گیمر در این بازی قرار است کنترل رباتی را در دست داشته باشد که بدن آن در حال نابودی است و شما باید برای التیام دادن آن راهی سفری طولانی شوید و با دشمنان بازی مبارزه کنید. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم تولید، تریلر گیم‌پلی Stormland را با تمرکز روی نشان دادن حال‌وهوا و مکانیزم بازی منتشر کرده‌ است.

در این ویدیو به‌طور کلی با محیط و دشمنان بازی آشنا می‌شوید و روش‌های متفاوتی که می‌توانید آنها را شکست دهید و ماموریت‌های بازی را به‌اتمام برسانید، نشان داده می‌شود. در اکثر مواقع گیمر می‌تواند تصمیم بگیرد که تمایل دارد به‌صورت تن‌به‌تن با دشمنان مبارزه کند یا از راه دور آنها را از بین ببرد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، تعدادی از سلاح‌های بازی و قابلیت مخصوص هرکدام نشان داده شده است. شاید مهم‌ترین ویژگی بازی Stormland که حتی ممکن است باعث موفقیت آن نیز شود، دارا بودن قابلیت تجربه بازی به‌صورت چندنفره است؛ به‌طوریکه می‌توانید با دوستان خود آن را تجربه کنید. در ادامه شما را به دیدن این تریلر تازه منتشرشده دعوت می‌کنم:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از انتقادهایی که به تکنولوژی واقعیت مجازی شده، نبودن بازی‌های بزرگ برای آن است. به‌نظر شما بازی شوتر Stormland با دنیای وسیع و ویژگی‌های خاص خود، می‌تواند نظر مثبت منتقدین را تغییر دهد و مسیر جدیدی برای آن ایجاد کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Stormland قرار است در تعطیلات 2019 به‌صورت رسمی برای آکیولس ریفت روانه بازار شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده