نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

آلبوم موسیقی Death Stranding: Timefall معرفی شد

در زمان انتشار بازی Death Stranding، طرفداران در کنار موسیقی متن رسمی اثر شاهد عرضه‌ی یک آلبوم با نام Timefall نیز خواهند بود که آهنگ‌های آن با الهام از حال‌وهوای این بازی انحصاری ساخته شده است.

موسیقی متن بازی Death Stranding احتمالاً شگفت‌انگیز و خارق‌العاده خواهد بود، اما کالکشن Death Stranding: Timefall مورد دیگری است و دخلی به آن ندارد. بنابر اعلام وب‌سایت رسمی پلی استیشن، دث استرندینگ: تایم‌فال یک مجموعه از آهنگ‌های هنرمندانِ مختلف است که با الهام از دنیایی که سم بریج سفر خود را با انتشار بازی در آبان ماه در آن آغاز می‌کند، ساخته شده است.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، ظاهرا این مجموعه شامل آثاری از گروه موسیقیِ چورچز، خالید و گروه موسیقیِ میجر لیزر خواهد بود که با الهام از سبک‌وسیاق بازی Death Stranding ساخته شده است، اما بخشی از بازی اصلی نخواهد بود. کالکشن Timefall و موسیقی متن رسمی بازی دو مورد کاملا متفاوت هستند.

این آلبوم در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) منتشر خواهد شد که مصادف با زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding است و به عنوان یکی از اقلام نسخه‌های Collector's Edition ،Special Edition و Digital Deluxe Edition به شمار می‌آید. این کالکشن به صورت جداگانه در سرویس‌های استریم موسیقی و البته به شکل فیزیکی نیز قابل تهیه است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این آلبوم و بازی بسیار مورد انتظار دث استرندینگ با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده