// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم‌های Cloud9 و Team Liquid راهی مسابقات World Championship بازی LOL شدند

با پایان مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends دو تیم Cloud9 و Team Liquid به‌عنوان اولین تیم‌های راه یافته به مسابقات Worlds Championship 2019 معرفی شدند.

مرحله اصلی مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends ساعاتی قبل با پیروزی Team Liquid در بازی فینال به پایان رسید. این رویداد با حضور ده تیم پیگیری شد که نزدیک به سه ماه به طول انجامید. دو تیم Cloud9 و Team Liquid که در مرحله گروهی مسابقات نیز صدرنشین بودند بعد از شکست رقبای خود در مرحله حذفی مسابقات بار دیگر در بازی فینال با یکدیگر روبه‌رو شدند. تیم C9 در اولین بازی خود در مقابل تیم لیکوئید که در مرحله گروهی رخ داد توانسته بود این تیم را با نتیجه ۱:۰ شکست دهد ولی این‌ بار بازیکنان Team Liquid در نبردی طولانی توانستند با کسب نتیجه ۳:۲ در بازی فینال برای چهارمین مرتبه به‌عنوان قهرمانی دست یابند.

دانلود از آپارات

هر دو تیم Cloud9 و Team Liquid قبل از برگزاری بازی فینال مسابقات LCS Summer 2019  امتیاز لازم جهت دعوت شدن به مسابقات World Championship 2019 را کسب کرده بودند. بااین‌حال کسب عنوان قهرمانی مسابقات LCS یکی از مهم‌ترین عناوین سال محسوب می‌شود که تیم لیکوئید برای چهارمین دوره و به‌صورت پیاپی به آن دست یافت. لازم به ذکر است که سومین و آخرین نماینده لیگ LCS در جام‌جهانی سال ۲۰۱۹ اواسط شهریور مشخص خواهد شد. تیم‌های Clutch Gaming، Team SoloMid، FlyQuest و Counter Logic Gaming باتوجه‌به اینکه امتیاز لازم جهت حضور در مرحله Regional را دریافت کرده‌اند بایستی از پانزدهم شهریور با یکدیگر روبه‌رو شوند تا آخرین نماینده لیگ LCS را راهی مرحله اصلی مسابقات World Championship 2019 بازی League of Legends کنند.

LCS SUmmer 2019 League of Legends

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمامتیاز(Worlds)جایزه
۱Team Liquidصعود به جام‌جهانی۱۰۰ هزار دلار
۲Cloud9۱۰۰۵۰ هزار دلار
۳Counter Logic Gaming۷۰۲۵ هزار دلار
۴Clutch Gaming۴۰۲۵ هزار دلار
۵OpTic Gaming۲۰-
۶Team SoloMid۲۰-
۷Golden Guardians--
۸100 Thieves--
۹FlyQuest--
۱۰Echo Fox--


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده