نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی موبایل Mario Kart Tour ماه آینده عرضه می‌شود

پس از تاخیرهای فراوان، نینتدو به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی موبایل Mario Kart Tour ماه آینده برای طرفداران عرضه خواهد شد.

مجموعه Mario Kart به‌دلیل رقابت‌های هیجان‌انگیز شخصیت‌های دنیای نیتندو، از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. به همین دلیل، نینتندو طبق سنت اخیر مبنی‌بر انتشار آثار خود برای تلفن‌های همراه، قرار است بازی جدیدی از سری ماریو کارت تحت عنوان Mario Kart Tour را در ماه آینده برای سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه کند.

چند سالی است که نینتندو توجه ویژه‌ای روی تلفن‌های همراه دارد و عرضه بازی‌ برای آنها را در برنامه کاری خود قرار داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، نینتندو در حساب توییتر خود به‌صورت رسمی تاریخ دقیق عرضه بازی Mario Kart Tour را برای تلفن‌های همراه اعلام کرد. خبر خوب برای طرفداران این است که زمان زیادی برای انتشار بازی نباید منتظر ماند؛ چراکه این بازی قرار است در تاریخ سه مهر (۲۵ سپتامبر) به‌صورت جهانی عرضه شود.

در حال حاضر جزییات زیادی از بازی Mario Kart Tour اعلام نشده و تنها اطلاعاتی که از بازی موجود است، گزارش‌هایی است که افرادی که نسخه آزمایشی بازی را تجربه کردند، ارایه داده‌اند. با‌توجه به‌‌اینکه نسخه نهایی بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه آزمایشی آن دارد، اما تنها نکته مهم و نگران‌کننده این است که مکانیزم Pay-to-Win در این بازی چگونه اجرا و مدیریت خواهد شد.

اگر کارنامه نینتندو در زمینه عرضه بازی‌های موبایل را مرور کنید، ساخت آثار موفق زیادی از جمله بازی Super Mario Run و Dr. Mario در آن به چشم می‌خورد. به‌نظر شما بازی Mario Kart Tour می‌تواند سری محبوب ماریو کارت را به بهترین شکل به دنیای تلفن‌های همراه آورده و باز هم برای نینتندو موفق ظاهر شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده