// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بسته الحاقی Fields of Elysium بازی Assassin’s Creed Odyssey برای مدت کوتاهی رایگان خواهد بود

اولین اپیزود از دومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey به‌صورت رایگان برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود.

یوبیسافت اعلام کرد که اولین اپیزود از بسته الحاقی The Fate of Atlantis یعنی Fields of Elysium تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه ازطریق ایکس‌ باکس وان، سرویس Uplay روی پی سی و استیم روی پی سی قابل دانلود است. همچنین این بسته رایگان از تاریخ ۵ شهریور ماه نیز برای پلی‌ استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی اصلی برای اجرا نیاز به دانلود این بسته‌ی الحاقی رایگان ندارد اما برای اجرای این بسته باید بازی اصلی را نیز دانلود کنید.

طبق توضیحات رسمی این ایپزود، در این بسته بازیکنان زندگی پس از مرگ یونانیان را در بهشت ​​Elysium تجربه و کشف می‌کنند که چه رازهای شرورانه‌ای در پشت نمای زیبای آن پنهان شده است. Fields of Elysium تنها اولین اپیزود از بسته‌ی الحاقی Fate of Atlantis است که این بسته شامل دو اپیزود دیگر می‌شود و به کاوش در دنیای Underworld و Atlantis می‌پردازد.

یوبیسافت همچنین برای season pass بازی Assassin’s Creed Odyssey تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه، ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. season pass این بازی شامل داستان کامل بسته‌های الحاقی Fate of Atlantis و Legacy of the First Blans به همراه بازی Assassin's Creed III می‌شود.

درحالی‌که این تخفیف‌ها هفته‌ی آینده به پایان می‌رسند، Ubisoft سرویس اشتراک Uplay + خود را در تاریخ ۱۲ شهریور ماه راه اندازی خواهد کرد. این سرویس شامل بیش از ۱۰۰ بازی و بسته‌های الحاقی، از جمله بازی Assassin's Creed Odyssey و بسته‌های الحاقی آن، با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در ماه می‌شود. افرادی که زود این اشتراک را خریداری کنند، فرصت تجربه‌ی رایگان این اشتراک را تا تاریخ ۸ مهرماه خواهند داشت.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده