// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار Ashen برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 اعلام شد

کاربران پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و همچنین استیم در تاریخ ۱۸ آذر ماه می‌توانند بازی Ashen را روی پلتفرم خود تجربه کنند.

دسامبر ۲۰۱۸ بود که بازی Ashen برای کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر (فروشگاه ویندوز ۱۰) در دسترس قرار گرفت و توانست نظر مثبت منتقدان و کاربران را جلب کند. با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Annapurna Interactive، ناشر بازی Ashen، اعلام کرده است که Ashen برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و همچنین فروشگاه استیم و GOG هم عرضه می‌شود.

به‌عبارتی کاربران پلتفرم‌های ذکر شده در تاریخ ۱۸ آذر ماه (۹ دسامبر) می‌توانند Ashen را روی پلتفرم مورد نظر خود خریداری و تجربه کنند. ساختار بازی Ashen الهام گرفته از سری سولز است، اما استودیو سازنده توانسته است با خلق نوآوری‌های مخصوص و همچنین اعمال تغییراتی در این ساختار، یک بازی منحصربه‌فرد و سرگرم کننده را خلق کند. در ادامه یک تریلر هم از بازی Ashen منتشر شده است که نمرات و بازخوردهای بازی را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی نسخه نینتندو سوییچ، PS4، استیم و فروشگاه GOG اشن را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ashen توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Ashen یک بازی الهامی از سبک دارک سولز است که قصد دارد با مکانیزم‌های ساده‌تر بازیکنان بیشتری را به این سبک سرگرم کننده دعوت کند. داستان ساده در عین حال گیرا Ashen کاری می‌کند که در همان ابتدا غرق زیبایی هنری بازی بشوید و در آن سو با سیستم‌های مبارزه روان تجربه متفاوت‌تری از سبک نقش آفرینی و اکشن داشته باشید. موسیقی متن گوش نواز در کنار صداپیشگان ماهر، فضای آرامش بخشی را در بازی ایجاد می‌کنند که تجربه آن به تمامی طرفداران این سبک پیشنهاد می‌شود. ایرادات جزئی در مکانیزم نقش آفرینی بازی در میان نقاط قوت بی‌شمار این بازی به تجربه آن آسیب جدی وارد نمی‌کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده