// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Six Ages: Ride Like the Wind؛ ماجراجویی در سده ششم

Six Ages: Ride Like the Wind شما را به سده ششم می‌برد تا با خواست خدایان قبیله خود را شکل دهید و شانس خود را برای بقا امتحان کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Six Ages: Ride Like the Wind بیش از آنکه یک بازی باشد، یک روایت طولانی از سده ششم میلادی است و اتفاقاتی تاریخی بسیاری را با تصاویر زیبا مشاهده خواهیم کرد. دست‌پخت جدید استودیو A Sharp, LLC زندگی بین اسطوره‌های تاریخی را برای‌تان به‌همراه دارد و قرار است با انتخاب خود تاریخ را رقم بزنید. ماجرا به‌همین سادگی‌ها نیست و برای موفقیت باید قدرت خدایان را داشته باشید.

داستان نقش بزرگی در بازی آیفون Six Ages: Ride Like the Wind دارد و ارتباط و تعامل بین آن‌ها دیده می‌شود. ماندگاری در این دنیای تعاملی تنها به نبرد بستگی ندارد و همزمان باید سیاست و اقتصاد خود را قوی نگه دارید. امپراتوری‌های بزرگ از قبایل مختلفی تشکیل شده‌اند و دامداری و کشاورزی در بین آن‌ها رواج دارد. ماندگاری شما به ارتباط شما با این قبایل بستگی دارد و باید در دنیای اساطیری بازی بده بستان‌های خوبی با خدایان جنگ و پیروان آن‌ها داشته باشید. گیم‌پلی بازی استراتژی نوبتی است و چندین انتخاب برای پیشروی به شما داده می‌شود. این انتخاب‌ها تاثیر مستقیمی روی سرنوشت شخصیت‌ها و ملت‌ها دارد و عواقب آن در همه‌جا دامن‌گیر شما خواهد شد. بازی فیزیک‌محور است و بیش‌ از ۴۰۰ صفحه تعاملی در بازی وجود دارد که روند کلی آن به بازیکنان سپرده می‌شود. این صفحات با گرافیک جذابی طراحی شده‌اند و به‌مانند خواندن یک کتاب گران‌قیمت لذت‌بخش است. دنیاهای بازی هم طراحی بسیار خوبی دارند و جزئیات دقیق از ویژگی‌های اصلی آن محسوب می‌شود. تجربه‌کنندگان آثار نوبتی می‌دانند که تاکتیک خوب یکی لازمه‌های موفقیت در بازی است و باید به جزئیات عمیق آن توجه کنید. چنین چیزی برای لحظات پایانی بازی بسیار مهم است و برای پیروزی باید از کوچک‌ترین نقطه ضعف دشمن استفاده کنید و ضربه مهلک خود را وارد کنید. در سده ششم نبردها کاملا روی سلاح‌های سرد استوار شده است و باید مدت زمان بیش‌تری را در این بخش از بازی سپری کنید.

Six Ages Ride Like the Wind

شگفتی‌های تاریخی به‌طور مکرر در بازی Six Ages: Ride Like the Wind دیده می‌شود و اگر مطالعه تاریخی نداشته باشید، برای‌تان جذاب و غافلگیرکننده خواهد بود. شخصیت‌های بازی بسیار مهم هستند و باید با آن‌ها مشاوره کرده و در نبردها از آن‌ها کمک بگیرید. هر صفحه از بازی این تعامل و مشاوره را به‌خوبی نشان می‌دهد و چندین انتخاب به‌شما داده می‌شود. سعی کنید داستان هر صفحه را بخوانید و جزئیاتی که در مورد تیپ شخصیتی به‌شما داده می‌شود را مرور کنید. هر دنیای بازی تابع خدایی است که آن را هدایت می‌کند و شما با شناخت آن می‌توانید بر کل سرزمین چیره شوید.

سیاست و اقتصاد تاثیر مستقیم خودشان را روی نتیجه نبردها نشان می‌دهند و هرچه‌ بیشتر بازی روی تعامل با ملت‌ها کار کنید

اکتشاف در بازی Six Ages: Ride Like the Wind یکی از موارد مهمی است که باید توجه کنید و با بهبود مراتع و ایجاد زمین‌های حاصلخیز، امکان زیست آسان‌تر مردم و مهاجرت آن‌ها از دیگر ملل را ایجاد کنید. سعی کنید با کشورها تجارت برقرار کنید و مهم‌ترین اجناس خود را وارد کرده و برای شکل‌گیری صادرات اقدام کنید. تاثیرات اقتصادی و سیاسی روی نتیجه نبردها کاملا مشخص است و کشورهایی که ثروتمند هستند و از نظر سیاسی رهبران باتدبیری دارند، نتیجه جنگ را مشخص می‌کنند. بنابراین تاکتیک‌های داخل نبردها تا یک حدی می‌تواند تأثیرگذار باشد و پیروز جنگ را رهبران زیرک و کارکشته تعیین می‌کنند. همه‌ی این موارد اهمیت تعامل با شخصیت‌ها و استراتژی‌های اقتصادی را به‌خوبی توجیه می‌کند.

Six Ages Ride Like the Wind

Six Ages: Ride Like the Wind دارای نبردهای تاکتیکی و اعتیادآور است و جزئیاتش بسیار دقیق و حساب‌شده است

بازی از نظر گرافیکی چیزی کم ندارد و شاهد طراحی حماسی شخصیت‌ها و صحنه‌های نبرد هستیم. بازی برخلاف آثار مشابه، گیم‌پلی را در همان صفحات داستان دنبال می‌کند و شما می‌توانید عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات خود را انجام دهید و آن‌ها را به‌ بیش‌ترین قیمت بفروشید. یک نقشه کلی از بازی هم به‌شما داده شده است و موقعیت امپراطوری‌ها و سفرهایی که انجام می‌دهید به‌شما نشان می‌دهد. 

بازی Six Ages: Ride Like the Wind داستانی عمیق را با گیم‌پلی اعتیادآور به شما عرضه می‌کند و چه‌چیزی بهتر از این می‌تواند علاقه‌مندان به مرور تاریخ را راضی کند. نمی‌توان ایراد خاصی بر پیکره این بازی وارد کرد، اما توجه داشته باشید که بخش بزرگی از این بازی روی داستان متمرکز شده است و برای لذت‌بردن از آن باید مهارت خوبی در زبان انگلیسی داشته باشید. شما هر روز می‌توانید به صفحه بهترین بازی های اندروید سر بزنید و شاخص‌ترین آثار این پلتفرم محبوب را تجربه کنید. بازی را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم‌عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Six Ages: Ride Like the Wind


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده