نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

اولین پوستر سریال WandaVision به لباس کامیک اسکارلت ویچ اشاره دارد

اولین پوستر رسمی سریال WandaVision که در نمایشگاه D23 نمایش داده شده بود، منتشر شده است که به لباس کامل اسکارلت ویچ و ویژن نیز اشاره دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی سریال WandaVision (وانداویژن) منتشر شده است. این پوستر توسط اندی پارک، هنرمند مارول طراحی و منتشر شده که در آن واندا ماکسیموف و ویژن نسخه انسانی را مشاهده می‌کنیم که زندگی شادی دارند و بسیار خوشبخت به نظر می‌رسند. اما این پوستر دو نکته دیگر هم دارد که نکته اول سایه روی دیوار است که لباس کامل اسکارلت ویچ و ویژن قابل مشاهده است که با توجه به هدبند روی سر واندا، اسکارلت ویچ ظاهرا شباهت زیادی به نسخه کامیک خود دارد. همچنین تلویزیون این خانه نیز با نور قرمز رنگ قابل مشاهده است که ظاهرا قدرت اسکارلت ویچ هست. در واقع این پوستر نشان می‌دهد که در سریال WandaVision قرار است شاهد زندگی به سبک دهه ۵۰ میلادی باشیم که احتمالا دنیایی خیالی است که واندا آن را ساخته که در این دنیا، ویژن زنده است و زندگی بسیار شاد و خوبی هم با یکدیگر شروع کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال WandaVision

سریال WandaVision قرار است نیمه‌سیت‌کام و نیمه‌ماجراجویانه باشد و اندکی هم از فضاسازی‌های ترسناک بهره ببرد که الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ، پل بتانی در نقش ویژن، تیونا پاریس در نقش مونیکا رامبو، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان در نقش همسایه ویژن و واندا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جک شافر که به نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) کمک کرده و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow (بلک ویدو) را نیز بر عهده دارد، به عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین در D23 تایید شد که مت شکمن، با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال را بر عهده دارد.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) آغاز به کار خواهد کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده