// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵

تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر Power Rangers: Battle for the Grid مشخص شد

پس از گذشت شش ماه از انتشار بازی Power Rangers: Battle for the Grid برای کنسول، حالا تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر آن اعلام شده است.

درست از زمان معرفی بازی Power Rangers: Battle for the Grid در ماه ژانویه سال جاری میلادی، کمپانی nWay Inc وعده‌ی نسخه‌ی پی سی آن را می‌داد، اما از زمان انتشار نسخه‌های کنسولی بازی در ماه مارس، دیگر خبری از انتشار نسخه‌ی پی سی آن نشد. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی اعلام کرده است که نسخه کامپیوتر بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است در تاریخ ۲۴ ماه سپتامبر (دوم مهر ماه) از طریق استیم منتشر شود.

قیمت نسخه پایه این بازی ۱۹.۹۹ دلار است و قیمت نسخه کالکتور آن نیز ۳۹.۹۹ دلار است که شامل خود بازی، سیزن پس فصل اول و پوسته‌های انحصاری برای شخصیت‌های Lord Drakkon و Kimberly Hart است. البته سیزن پس فصل اول بازی را می‌توان به‌صورت جداگانه و به قیمت ۱۴.۹۹ دلار هم سفارش داد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به‌صورت رایگان یک پوسته با نام Green Ranger V2 برای شخصیت Tommy Oliver دریافت خواهند کرد.

یک خبر دیگر نیز برای کسانی که نسخه‌‌های کنسولی بازی را پیش‌تر خریداری کرده‌اند این است که می‌توانند با استفاده از قابلیت‌ کراس‌پلی، روی پلتفرم پی سی نیز بازی خود را اجرا کنند و حتی پیشرفت‌های پیشین خود را نیز در یک پلتفرم دیگر با قابلیت Cross Progression روی پی سی منتقل کنند. همچنین کمپانی nWay Inc برای نسخه‌های پی سی، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی قابلیت کراس‌پلتفرم را نیز تعبیه کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در حال حاضر خبری از پشتیبانی نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی از این قابلیت نیست.

اگرچه بازی پاور رنجرز پس از انتشار وضعیت مناسبی نداشت و شروع خوبی را تجربه نکرد، اما به‌مرور توانست به وضعیت بهتری دست پیدا کند. قطعی شدن انتشار بازی برای پی سی هم نمونه‌ای از این بهبود به‌شمار می‌رود. بازی Power Rangers: Battle for the Grid همچنین قرار است در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم گوگل استیدیا هم منتشر شود.

اگر شما هم این بازی را روی پلتفرم‌های دیگر تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده