// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰

Tetris 99 را با ظاهر Fire Emblem: Three Houses تجربه کنید

کاربران Tetris 99 تا پنج شهریور ماه می‌توانند Maximus Cup این هفته را با ظاهر Fire Emblem: Three Houses تجربه کنند.

رویداد ماکسیموس کاپ (Maximus Cup) هر ماه در دسترس کاربران Tetris 99 قرار می‌گیرد. ازطرفی تیم سازنده با پشتیبانی از تتریس 99، سعی می‌کند یک کراس‌اور میان این بازی و سایر بازی‌های نینتندو سوییچ به‌وجود بیاورد. در گذشته شاهد کراس‌آور میان Splatoon 2 و Tetris 99 بودیم.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، چند روزی است که ماکسیموس کاپ جدید Tetris 99 در دسترس قرار گرفته است (در اروپا به این رویداد Grand Prix می‌گویند). در جریان ماکسیموس کاپ این ماه شاهد کراس‌اور میان Tetris 99 و بازی تحسین‌شده Fire Emblem: Three Houses هستیم. ازاین‌رو با شروع رویداد ذکر شده، شاهد یک تصویر پس‌زمینه از سه کاراکتر ادلگارد، کلاود و دمیتری هستیم که اعضای اصلی سه‌خاندان فایر امبلم: تری هاوسز هستند.

همچنین چند ساندترک زیبا از این بازی هم برای رویداد ماکسیموس کاپ درنظر گرفته شده است. در ادامه مشخص شده که با دریافت ۱۰۰ امتیاز در ماکسیموس کاپ این هفته، می‌توانید پس زمینه درنظر گرفته شده را برای خود آزاد کنید. دراین‌میان اشاره کنم که تنها تا پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای تجربه‌ی این رویداد فرصت دارید. در ادامه می‌توانید تریلر رویداد منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده