نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶

پخش زنده زومجی از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران؛ امروز ساعت ۱۹

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی از شنبه، دوم شهریور ماه ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرد. زومجی نیز از ساعت ۱۹ روز دوشنبه، چهارم شهریور ماه، با پخش زنده از محل مسابقات به پوشش این رویداد خواهد پرداخت.

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، مهم‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی کشور است که از روز شنبه، دوم شهریور ماه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این مسابقات که در ۸ رشته DOTA 2، FIFA 19، PES 19، کلش رویال، کوییز او کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و مغزینه برگزار می‌شود، تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت. محل برگزاری مسابقات امسال نیز سالن حجاب واقع در خیابان حجاب تهران است. 

امسال برای اولین بار، بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای با همکاری آپارات گیم پخش زنده رویداد را به صورت روزانه از کانال رسمی بنیاد در آپارات انجام خواهد داد. در حین این پخش زنده، تیم اجرایی رویداد برنامه‌های ویژه‌ای را نیز تدارک دیده است. یکی از این برنامه‌های ویژه، پخش زنده زومجی از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران است. در تاریخ دوشنبه، چهارم شهریور ماه و از ساعت ۱۹، زومجی به صورت زنده از محل برگزاری مسابقات واقع در سالن حجاب برای علاقمندان گزارش خواهد داد که می‌توانید از طریق همین صفحه به مشاهده ویژه‌برنامه زومجی بپردازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده