// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

احتمال ساخت Super Mario Sunshine برای نینتندو سوییچ

در جریان پنل‌های نینتندو در گیمزکام ۲۰۱۹، هواداران متوجه مواردی شده‌اند که به بازی Super Mario Sunshine مربوط می‌شوند.

بازی Super Mario Sunshine در سال ۲۰۰۲ برای گیم‌کیوب عرضه شد و توانست به سومین بازی پرفروش این پلتفرم تبدیل شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو در پنل‌های خود برای نمایش بازی‌های نینتندو سوییچ در گیمزکام ۲۰۱۹، از یک هندوانه بزرگ و آناناس روی میز استفاده کرده بود. همچنین چندی پیش هم حساب کاربری توییتر آمریکا نینتندو، با ارسال یک تصویر، تابستان را به کاربران و هواداران تبریک گفته بود. در تصویر منتشر شده شاهد هندوانه خوردن ماریو بودیم.

برای آن دسته از کاربرانی که با ساختار Super Mario Sunshine و ارتباط آن با هندوانه و آناناس بی‌خبر هستند، باید بگویم که در این بازی مرحله‌ای وجود داشت که در آن ماریو باید یک هندوانه بزرگ را پیدا می‌کرد. همچنین آناناس در این بازی جزو آیتم‌های جمع‌آوری به‌حساب می‌آمد. با انتشار این تصاویر کاربران بیش‌ازپیش به‌عرضه نسخه جدید Super Mario Sunshine برای کنسول نینتندو سوییچ امیدوار شده‌اند.

البته اشاره کنم که احتمال دارد تمامی این موارد اتفاقی باشند، زیرا در بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening، آناناس یکی از آیتم‌های لینک در طول بازی است. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این سرنخ‌ها را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده