نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اسکارلت جوهانسون پردرآمدترین بازیگر زن ۲۰۱۹ شد

اخیرا اعلام شده بود که دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر مرد ۲۰۱۹ انتخاب شده است. حالا در طی آمار منتشر شده، اسکارلت جوهانسون هم به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر زن شناخته شد.

همان‌طور که می‌دانید، یکی از بهترین و سودمندترین قدرت‌های بزرگ شخصیت بلک ویدو، مهارت مذاکره‌ی او است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در دومین سال پیاپی، اسکارلت جوهانسون در رتبه اول فهرست پردرآمدترین بازیگر زن مجله فوربز قرار گرفت. او توانست در طی سال ۲۰۱۹، ۵۶ میلیون دلار به دست بیاورد. حال بخش زیادی از این درآمد جوهانسون، مربوط‌به دستمزدی است که شرکت مارول به او پرداخت کرده است؛ درست مانند یک چک هشت رقمی که برای ایفای نقش در فیلم Black Widow (بلک ویدو) که به او داده شده است.

علاوه‌بر این، او درآمد چشمگیری حدود ۳۵ میلیون دلار هم از ایفای نقش در فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) که چیزی حدود ۲.۸ میلیون دلار از باکس آفیس جهانی کسب کرد، به دست آورد. در این فهرست، افراد دیگری هم مانند بازیگران تازه‌کار در این فهرست‌ها یعنی الیزابت ماس و مارگو رابی و همچنین هنرمندان قدیمی مانند سوفیا ورگارا و ریس ویترسپون هم درکنار جوهانسون قرار گرفته‌اند. تمام این ۱۰ بازیگر زن پردرآمدی که در این فهرست قرار گرفته‌اند، درکنار هم، توانستند از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) تا ۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد ۱۳۹۸) چیزی حدود ۳۱۴.۶ میلیون دلار به دست بیاورند؛ البته پیش از اینکه هرگونه عوارض و مالیاتی محاسبه شود.

لازم به ذکر است که این میزان، نسبت به درآمد تجمعی‌ای که سال پیش به دست آمده بود، رشدی ۶۹ درصدی داشته اما باز هم نسبت به آماری که از بازیگران پردرآمد مرد و درآمد تجمعی ۵۸۸.۳ میلیون دلاری آن‌ها به دست آمده، خیلی کمتر است. فهرست کامل این ۱۰ بازیگر زن پردرآمد در زیر قرار دارد. تخمین درآمدها براساس داده‌ی منابع مختلفی مانند نیلسن، باکس آفیس موجو و غیره به دست آمده است. علاوه‌بر این هم لازم به ذکر است که درآمد کارمندان، مدیر برنامه‌ها و همچنین وکلا، که به‌طور کلی به ترتیب ۱۰٪، ۱۵٪ و ۵٪ است، از این درآمد کسر نشده است. پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۹ به شرح زیر هستند:

۱۰- الن پامپئو: ۲۲ میلیون دلار

۹- شارلیز ترون: ۲۳ میلیون دلار

۸- مارگو رابی: ۲۳.۵ میلیون دلار

۷- الیزابت ماس: ۲۴ میلیون دلار

۶- کیلی کوئوکو: ۲۵ میلیون دلار

۵- جنیفر آنیستون: ۲۸ میلیون دلار

۴- نیکول کیدمن: ۳۴ میلیون دلار

۳- ریس ویترسپون: ۳۵ میلیون دلار

۲- سوفیا ورگارا: ۴۴.۱ میلیون دلار

۱- اسکارلت جوهانسون: ۵۶ میلیون دلار


منبع forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده