نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dungeon Tales؛ ماجراهای سیاه‌چاله خطرناک

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی مبارزه‌ای و کارتی به نام Dungeon Tales رفتیم که شما باید در آن، درون سیاه‌چاله‌های خطرناک با هیولاهای قدرتمند مبارزه کنید.

این روزها بازی‌های کارتی در موبایل، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. حال در این قسمت از معرفی بازی موبایل، قصد داریم تا یک بازی جذاب دیگر در سبک کارتی به شما معرفی کنیم. بازی موبایل Dungeon Tales: RPG Card Game کارتی و کاملا رایگان دیگر است شما در آن باید در سیاه‌چاله‌ها با هیولاهای مختلف مبارزه کنید و برتری را نسبت به آن‌ها به دست بیاورید. این بازی کاملا رایگان توسط بازی‌ساز مستقلی به نام اگوز تسیمر ساخته شده است. او علاوه‌بر بازی Dungeon Tales: RPG Card Game، ساخت بازی‌های دیگری هم مانند Stick Fight: Shadow Warrior، road.triP و Zen Ball : Road to Zen در رزومه کاری خود دارد.

بازی موبایل Dungeon Tales یک نوع بازی کارتی، نقش‌آفرینی و روگ‌لایک است که بازیکنان باید به نوبت بازی خود را انجام دهند و از کارت‌های خود استفاده کنند. شما در این بازی باید با هیولاهای حماسی و قدرتمند مبارزه کنید تا بتوانید کارت‌های بیشتر و عتیقه‌های آن‌ها را جمع‌آوری کنید. پیش از اینکه بازی را آغاز کنید، استراتژی خود را به‌طور کامل طراحی کنید و مجموعه کارت یا به اصطلاح دک خود را بچینید. شما باید در طی این ماجراجویی به‌طور مداوم استراتژی خود را تغییر دهید زیرا در طی مسیر کارت‌های بیشتری را می‌توانید جمع‌آوری کنید.

Dungeon Tales

شما برای استفاده از بازی Dungeon Tales نیازی به اینترنت ندارید اما برای ورود به بخش رتبه‌بندی نیاز دارید

شما در همان ابتدا که وارد بازی اندروید Dungeon Tales می‌شوید، باید ابتدا مسیری را که می‌خواهید دنبال کنید و همچنین مبارز خود را انتخاب کنید. در ابتدای بازی، دو مسیر مختلف در مقابل شما قرار می‌گیرد که شما با دنبال کردن هر کدام به هیولاهای مختلفی برمی‌خورید. البته اینگونه هم نیست که شما به محض انتخاب یک مسیر مجبور باشید تا انتها همان را دنبال کنید. بلکه می‌توانید در تقاطع‌هایی که در طی راه وجود دارد، مسیر خود را تغییر دهید و راه دیگری را دنبال کنید. دقت کنید که در این دو راهی‌ها، شما باید مسیری را انتخاب کنید که بهترین و راحت‌ترین راه برای رسیدن به پیروزی است.

هرازگاهی در میان بازی کردن‌های خود، به فروشگاه هم سر بزنید. شما در این فروشگاه می‌توانید سلاح‌های خود را گسترش دهید، گنج‌های مختلف پیدا کنید، با رویدادهای مختلف آشنا شوید و با انتخابی دقیق امتیازهای بیشتری را کسب کنید. شما به مرور زمان تخصص بیشتری در چینش کارت‌های خود در دک پیدا می‌کنید که می‌توانید استراتژی منحصربه‌فردتان را به وسیله آن‌ها طراحی کنید و نبردهای بی‌پایانی داشته باشید؛ پس در ابتدای کار اصلا ناامید نشوید زیرا در آینده‌ای نزدیک به جمع حرفه‌ای‌ها اضافه می‌شوید.

در این بازی ویژگی‌های خاصی وجود دارد که شما تا به امروز در هیچ بازی کارتی و مبارزه‌ای نوبتی دیگری ندیده بودید. در حین استفاده از بازی آیفون Dungeon Tales و همچنین مبارزه‌های متعدد و پشت سر هم، حتما به انرژی و جان مبارز خود هم دقت کنید زیرا در صورتی که جان او تمام شود و شما او را از دست بدهید، دوباره به نقطه اول نقشه برمی‌گردید و باید همه مسیری را که طی کردید، دوباره بروید؛ همین موضوع باعث می‌شود تا هیجان بازی بالا برود و استفاده از آن را جذاب‌تر کند. یکی از نکاتی که در این بازی وجود دارد، این است که شما با استفاده از تبلیغات در پایان هر بازی، می‌توانید میزان امتیازهای خود را افزایش دهید. علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، این بازی یک سری مأموریت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد که شما با انجام آن‌ها می‌توانید امتیاز و جایزه‌های بیشتری را دریافت کنید.

Dungeon Tales

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید، باید اینترنت خود را متصل کنید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Dungeon Tales هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Dungeon Tales در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Dungeon Tales


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده