نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۳

کارگردان بازی Dragon Quest Builders 2 از استودیوی Square Enix جدا می‌شود

پس از انتشار نسخه دوم بازی Dragon Quest Builders، کازویا نینو، کارگردان بازی، اعلام کرد که پس از هفت سال از Square Enix جدا خواهد شد.

حدود یک ماه از انتشار بازی Dragon Quest Builders 2 می‌گذرد. نسخه دوم این مجموعه داستان گروهی را روایت می‌کند که هدفی جز نابود کردن جهان ندارند و تنها شما هستید که با استفاده از توانایی‌ و وسایل مختلفی که در اختیار دارید، می‌توانید دنیا را از دست آنها نجات دهید. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد همکاری و سفر هفت ساله کازویا نینو (Kazuya Niinou)، کارگردان بازی، با استودیوی Square Enix رو به‌اتمام است و این کارگردان به‌زودی از این استودیو خارج می‌شود. او در حساب توییتر خود ضمن تایید این خبر اعلام کرد:

با اتمام پروژه Dragon Quest Builders 2،‌ کار من نیز با استودیوی اسکوئر انیکس به پایان رسیده است و از همینجا از تمام همکاران و کسانی که بازی را تجربه کرده و از آن لذت برده‌اند، تشکر می‌کنم و از حمایت‌هایشان سپاسگزارم.

اگر کارنامه کاری کازویا نینو را بررسی کنیم، علاوه‌بر کارگردانی مجموعه Dragon Quest، همکاری در آثار بزرگی چون Final Fantasy XIV: A Realm Reborn نیز در آن به چشم می‌خورد. او تاکید می‌کند که در حال کار روی بازی آینده خود است و به‌عنوان فردی مستقل و خارج از استودیو، همواره نظاره‌گر بازی Dragon Quest Builders 2 نیز است. هنوز مشخص نشده که این اظهار نظر نینو به معنی احتمال انتشار بسته‌های الحاقی جدید برای بازی است یا خیر.

من نزدیک به هفت سال در استودیوی اسکوئر انیکس کار کردم که بیشترین زمان در دوران کاری من به حساب می‌آید. تصمیم گرفتم ادامه بازی‌سازی خود را در خارج از روند کاری اسکوئر انیکس ادامه دهم و دوره جدیدی را آغاز کنم.

بازی Dragon Quest Builders 2 در حال حاضر برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان خود قرار دارد و همچنین قرار است ۵ مهر نیز بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition نیز برای این کنسول هیبریدی عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده