// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

کیفیت بازی Marvel's Avengers به مرور زمان بهتر می‌شود

کَسی لینچ، کارگردان Marvel's Avengers، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که با پیشروی در روند توسعه این بازی، کیفیت آن هم بالا خواهد رفت.

زمانی که بازی Marvel's Avengers معرفی شد، تعدادی از کاربران کیفیت بازی را دوست نداشتند و ناراضی بودند. این در حالی است که نمایش اخیر بازی در گیمزکام ۲۰۱۹، نشان داد که بازی پولیش‌شده‌تر از زمان معرفی است و پیشرفت کرده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کَسی لینچ، کارگردان Marvel's Avengers، در مصاحبه اخیر خود در مورد کیفیت بازی اونجرز مارول صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

تمامی بخش‌های بازی با پولیش کردن آن در طول روند توسعه بازی، دستخوش تغییرات خواهد شد. بااین‌حال گیم‌پلی‌ای که در E3 2019 و گیمزکام 2019 تماشا کردید، مربوط به نسخه پیش آلفا (Pre Alpha) بازی می‌شود. با گذشت زمان تغییرات زیادی را روی شخصیت‌ها و سایر بخش‌های بازی مشاهده خواهید کرد.

یکی از مواردی که کاربران پس از نمایش اولیه بازی احتمال می‌دادند، این بود که بخش داستانی Marvel's Avengers دارای حالت کوآپ باشد، اما چندی پیش مشخص شد که بخش داستانی این بازی تنها به‌صورت تک‌نفره قابل بازی است و تیم سازنده این مورد را به استفاده از حالت چندنفره ترجیح داده است. سخنگوی اسکوئر انیکس در مورد بالاتر رفتن کیفیت بازی و کاراکترها می‌گوید:

با اعمال تغییرات و بالا بردن کیفیت بازی، شاهد بالاتر رفتن کیفیت مدل استفاده شده برای کاراکترهای بازی خواهیم بود؛ نورپردازی و سایه پوست هر کاراکتر جزو مواردی است که بهتر می‌شود. به‌عبارتی با نزدیک شدن به عرضه بازی، کیفیت طراحی کاراکترها هم بالاتر می‌رود. البته اشاره کنم که تغییر ساختار طراحی کاراکترها چیزی نیست که فعلا به آن توجهی داشته باشیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای گوگل استیدیا، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده