// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

فروش بازی Final Fantasy 8 از مرز ۹.۶ میلیون نسخه عبور کرد

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که فروش Final Fantasy VIII از مرز ۹.۶ میلیون نسخه عبور کرده است و نسخه ریمستر بازی، فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

در شهریور ماه نسخه ریمسترد بازی Final Fantasy VIII عرضه می‌شود اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 8، اطلاعات جدیدی را از میزان فروش نسخه اصلی منتشر کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرده است که میزان فروش نسخه اصلی بازی، از مرز ۹.۶ میلیون نسخه عبور کرده است.

دراین‌میان اشاره کنم که Final Fantasy 8 جزو نسخه‌هایی از مجموعه فاینال فانتزی است که تنها روی دو پلتفرم در دسترس قرار گرفته است. ازاین‌رو فروش ۹.۶ میلیون نسخه‌ای، عملکرد بسیار خوبی برای این بازی به‌حساب می‌آید. همچنین مدتی پیش شایعاتی از سوی صداپیشه Final Fantasy VIII Remastered منتشر شده بود که این بازی به‌صورت فیزیکی هم عرضه می‌شود. این در حالی است که اسکوئر انیکس اعلام کرده است که نسخه ریمسترد فاینال فانتزی VIII تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود و فاقد نسخه فیزیکی است.

Final Fantasy 8 Remastered در تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نسخه اصلی بازی را که در سال ۱۹۹۹ عرضه شده است، تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده