نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

کوین فایگی و تام هالند درباره خروج اسپایدرمن از MCU صحبت کردند

در حاشیه مراسم D23 شرکت دیزنی، کوین فایگی رئیس استودیو مارول و تام هالند بازیگر نقش اسپایدرمن درباره عدم توافق سونی و مارول و خروج اسپایدرمن از MCU صحبت کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس استودیو مارول یعنی کوین فایگی و همچنین تام هالند، بازیگر نقش شخصیت اسپایدرمن در طی مصاحبه‌ای که در روز شنبه و در مراسم D23 شرکت دیزنی داشتند، در رابطه با عدم توافق سونی و مارول صحبت کردند. همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، به خاطر این عدم توافق، شخصیت اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول خارج می‌شود. تام هالند در گفتگویی که با گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی داشته است اینگونه توضیح داد:

به‌طور کلی می‌توان گفت که ما ۵ فیلم فوق‌العاده و عالی ساختیم. این پنج سال، سال‌های بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای بودند. من این ۵ فیلم و این ۵ سال را در زندگی خودم داشتم. چه کسی می‌داند که آینده برای ما چه چیزهایی را در نظر گرفته است؟ اما تنها چیزی که من می‌دانم این است که من قرار است همچنان ایفای نقش شخصیت اسپایدرمن را ادامه دهم و همچنان این زمان فوق‌العاده را در زندگی‌ام طولانی‌تر کنم. صرف‌نظر از اینکه چه اتفاقی بیفتد و چه تصمیمی گرفته شود، قرار است حسابی خوش بگذرد و سرگرم‌کننده باشد. آینده اسپایدرمن متفاوت خواهد بود. اما درست به همین اندازه‌ی حالا، جذاب و شگفت‌انگیز خواهد بود. ما در آینده راه‌های جدیدی را پیدا می‌کنیم تا آن‌ها را جذاب‌تر کنیم.

کوین فایگی هم به‌نوبه‌ی خود، اینگونه در این مصاحبه توضیح داد:

درست است، ما این فرصت را پیدا کردیم تا بتوانیم ۵ فیلم حول محور شخصیت اسپایدرمن درون دنیای سینمایی مارول بسازیم؛ دو فیلم مستقل و سه فیلم با اعضای دیگر تیم انتقام جویان. این اتفاق درست همان رویایی بود که من اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که روزی اتفاق بیفتد. هیچوقت قرار نبود که این ماجرا، دائمی و ماندگار باشد. ما می‌دانستیم که یک مدت زمان محدود وجود دارد و ما در همین مدت زمان باید کار خود را انجام دهیم. ما آن داستانی را که همیشه می‌خواستیم، تعریف کنیم و همیشه برای این فرصت قدردان و خوشحال خواهیم بود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده