نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

صداگذاری ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11 برعهده آرنولد شوارتزنگر نیست

در حالی‌که طراحی ظاهری ترمیناتور در Mortal Kombat 11 براساس آرنولد شوارتزنگر صورت گرفته است، ولی صداگذاری این شخصیت برعهده‌ی شخص دیگری است.

چند روز قبل بالاخره از شخصیت‌های جدید بازی مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11) رونمایی شد؛ افرادی که هم شامل شخصیت‌های قدیمی این مجموعه مثل سیندل (Sindel) می‌شوند و هم شخصیت‌های مهمان مثل اسپاون، جوکر و البته ترمیناتور (Terminator) یا نابودگر. تنها یک نگاه به طراحی ترمیناتور کافی بود تا طرفداران این شخصیت با بازی آرنولد شوارتزنگر متوجه شباهت بیش از حد او با این بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی شوند، ولی در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که صداگذاری این شخصیت برعهده‌ی آرنولد نبوده است.

بعد از معرفی شخصیت ترمیناتور (یا به‌طور دقیق‌تر T-800)، اد بون کارگردان بازی توییتی در این مورد ارسال کرد و از ذوق‌زدگی خود بابت استفاده از آرنولد در قالب T-800 در بازی مورتال کامبت 11 گفت. ولی طبق اطلاعات هالیوود ریپورتر که به تأیید شرکت برادران وارنر هم رسیده، صداگذاری T-800 برعهده‌ی فرد دیگری بوده است و هرچند ظاهر این شخصیت به‌شدت به آرنولد شباهت دارد، ولی در مورد صدای او مطمئن نیستیم و باید تا ۸ اکتبر (۱۶ مهر) یعنی زمان عرضه‌ی این شخصیت صبر کنیم تا صدای او را هم بشنویم.

بازی مورتال کامبت 11 محصول استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) از زمان عرضه‌ی خود در آوریل ۲۰۱۹ با استقبال خوبی از طرف هواداران این مجموعه‌ی قدیمی همراه بوده است و در حالی‌که این روزها دو شخصیت شنگ سونگ (Shang Tsung) و نایت‌ولف (Nightwolf) از اولین کامبت پک بازی در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند، ارائه‌ی شخصیت‌های جدید این پک تا اوایل سال آینده ادامه دارد؛ یعنی روز ۱۷ مارس ۲۰۲۰ (۲۷ اسفند ۱۳۹۸) که شخصیت اسپاون عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده