نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

لیست بازیگران فیلم We Can Be Heroes رابرت رودریگز اعلام شد

سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی لیست بازیگران فیلم ابرقهرمانی We Can Be Heroes (ما می‌توانیم قهرمانان باشیم) به کارگردانی رابرت رودریگز را اعلام کرد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، به صورت رسمی اسامی تیم بازیگری فیلم جدید رابرت رودریگز، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی را اعلام کرد. این فیلم ابرقهرمانی با عنوان We Can Be Heroes (ما می‌توانیم قهرمانان باشیم)، از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و داستان آن در مورد تعدادی کودک ابرقهرمان است که ناگهان مسئولیتی سنگین روی دوش آنان می‌افتد و پس از اینکه متخاصمان فضایی والدین آنان را می‌ربایند، این دستهٔ ابرقهرمان باید تشکیل تیم دهند و کار گروهی و همکاری را در کنار هم یاد بگیرند و با استفاده از قدرت‌هایی که هر کدام دارند، بتوانند والدین خود و البته در کنارش و همچون همیشه، دنیا را نیز نجات دهند.

rober rodriguez

پدرو پاسکال (بازیگر سریال Game of Thronesکریستین الیتر (بازیگر سریال Mr. Robot و فیلم The Wife)، یایا گاسلین (بازیگر فیلم The Purge)، آکیرا اکبر (بازیگر فیلم Captain Marvel و سریال This is Us)، بوید هالبراک (بازیگر فیلم Logan) و پریانا چاپرا جوناس (بازیگر معروف سینمای بالیوود)، بازیگران اصلی فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس به کارگردانی رابرت رودریگز خواهند بود. نام دیگر بازیگرانی که در فیلم We Can Be Heroes حضور دارند و نقشی را ایفا خواهند کرد بدین ترتیب است: اندی والکن (بازیگر سریال The Kids are Alright)، هانا فینلی (بازیگر سریال Man with a Plan و فیلم Backroads)، ایسایا راسل بیلی (بازیگر سریال Family Reunion)، لوتوس بلاسم (بازیگر فیلم Magic Max)، لیون دنیلز (بازیگر سریال Patriot)، نیتن بلر (بازیگر سریال Best Worst Weekend Ever)، سانک کنگ (بازیگر فیلم Fast & Furious: Tokyo Drift و فیلم Better Luck Tomorrow)، ویوین لیرا بلر (بازیگر فیلم Bird Boxآدریانا بارازا (بازیگر فیلم Dora and the Lost City of Gold و سریال Penny Dreadful)، کریستوفر مک‌دونالد (بازیگر سریال Mr. Iglesias) و اندرو دیاز.

داستان فیلم در مورد تعدادی کودک ابرقهرمان است که ناگهان مسئولیتی سنگین روی دوش آنان می‌افتد و باید والدین خود را از دست موجودات فضایی نجات دهند

آخرین فیلمی که از رابرت رودریگز روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) بود که در بهمن ماه سال گذشته اکران شد و نقدهای متوسطی دریافت کرد. این فیلم موفق شد بیش از ۴۰۴.۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. با این حال، عملکرد این فیلم در گیشه پایین‌تر از انتظار بود و ساخت دنباله آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیلم Alita: Battle Angel، اقتباسی از یک مانگای ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو بود. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در آن فیلم حضور داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده