نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۳

انیمیشن سریالی Moon Girl and Devil Dinosaur برای سرویس دیزنی پلاس تایید شد [D23 2019]

در جریان نمایشگاه D23 2019 انیمیشن سریالی Moon Girl and Devil Dinosaur شرکت مارول برای سرویس دیزنی‌پلاس معرفی شد.

ساعاتی می‌شود که نمایشگاه D23 دومین روز خود را هم پشت سر گذاشته است و طی آن، اخبار واقعا زیادی از دنیای سرگرمی دیزنی به جهان و مخصوصا دنبال‌کنندگان پروپاقرص آن مخابره شدند. در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن سریالی Moon Girl and Devil Dinosaur برای پخشِ اختصاصی در شبکه‌ی دیزنی پلاس تایید شد. این انیمیشن در استودیوی Cinema Gypsy Productions که به لارنس فیش‌برن و هلنا سُگلند تعلق دارد، مشغول طی کردن مراحل ساخت خود است و استودیوی Marvel Animation & Family Entertainment در ساخت آن با تیم Cinema Gypsy همکاری خواهد کرد.

انیمیشن Moon Girl and Devil Dinosaur ماجراهای یک دختر نابغه و دایناسور خانگی‌اش (!) را روایت می‌کند. لُنِلا لافایت یک دختر ۱۳ ساله و شدیدا باهوش است که کسی حرف‌های او را باور نمی‌کند؛ دختری که پس از مدتی یک دایناسور را پیدا می‌کند که از گذشته به زمان حال آمده است و در ادامه ماجراهای مختلفی را با او پشت سر می‌گذارد. جک کربی، آفریننده‌ی ماجراهای کاپیتان آمریکا و یکی از خالقان داستان‌های «افراد ایکس» (X- Men)، خالق اصلی کامیک‌های Moon Girl and Devil Dinosaur است و کیت کاندل و کف هاوارد وظیفه‌ی تهیه‌ی انیمیشن سریالی نام‌برده و نوشتن داستانش را برعهده گرفته‌اند.

لارنس فیش‌برن درباره‌ی این پروژه‌ی استودیوی خود چنین می‌گوید:

به‌عنوان یک هوادار کتاب‌های کامیک، نسبت به ساخت این انیمیشن هیجان زیادی دارم. شبکه‌ی دیزنی‌پلاس بهترین مکانی است که قهرمان داستان ما و دایناسور شیطانی‌اش می‌توانند در آن بدرخشند و نمی‌توانم برای تماشا شدن این انیمیشن توسط مخاطبان و مواجهه با لذتی که از آن خواهند برد، صبر کنم.

انیمیشن Moon Girl and Devil Dinosaur شرکت مارول در سال ۲۰۲۰ به‌صورت اختصاصی روی سرویس استریمی دیزنی پلاس قابل تماشا خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده