نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۷

تام هالند خطاب به طرفداران: شما را ۳۰۰۰ مرتبه دوست دارم [D23 2019]

در جریان نمایشگاه D23 و صحبت پیرامون انیمیشن Onward،‌ تام هالند روی استیج‌ آمد و با هواداران مرد عنکبوتی صحبت کرد.

اگر از دنبال‌کنندگان دائمی دنیای سرگرمی و به‌خصوص اخبار سینما و تلویزیون هستید، به‌احتمال بسیار زیاد از جریان‌ اختلافات سونی و دیزنی بر سر آینده‌ی سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» آگاهی دارید؛ ماجرایی که به‌احتمال بسیار زیاد، با خروج ابرقهرمان بی‌نهایت دوست‌داشتنی و شگفت‌انگیز مارول از MCU به پایان خواهد رسید. باتمامی این تفاسیر می‌توان گفت که شاید مرد عنکبوتی در لایواکشن‌های پرخرج بعدی دیزنی جایی نداشته باشد اما تام هالند (بازیگر نقش اسپایدرمن در فیلم‌های اخیر ساخته‌شده با حضور این کاراکتر) همچنان عضوی از تیم تولید اثری انیمیشنی از این شرکت بزرگ آمریکایی است. به همین خاطر هم درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، هالند با حضور در نمایشگاه D23 و طی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی این انیمیشن یعنی Onward، همراه‌با کریس پرت روی استیج آمد و به گفت‌وگو با هواداران پرداخت:

هفته‌ی دیوانه‌واری بود و باید به‌شما بگویم که از اعماق قلبم، همه‌ی شما را ۳ هزار مرتبه دوست دارم.

در جریان اتفاقات اخیر بین سونی و دیزنی که درحال ختم شدن به‌جدایی اسپایدرمن از MCU است،‌ تعداد بی‌شماری از هواداران مرد عنکبوتی ناراحت شده‌اند و به‌همین دلیل،‌ از فرصت استفاده کردند و با ساختن هشتگ Save Spiderman (مردعنکبوتی را نجات بدهید) در فضای مجازی، اعتراض خود را به گوش همگان رساندند. طرفداران اسپایدرمن در D23 نیز پس از صحبت‌های تام‌ هالند جمله‌ی «مردعنکبوتی را نجات دهید» را بلندبلند فریاد می‌زدند.

درادامه، هالند پیرامون انیمیشن Onward چنین گفت:

در D23 بودن واقعا لذت بخش است و امروز را برای من تبدیل به بهترین روز سال می‌کند. آخرین بار من و (کریس پرت) وقتی که به D23 آمدیم، دو انسان بودیم و در فضا، در سیاره‌ی تایتان با فضایی‌ها می‌جنگیدیم (اشاره به‌فیلم Avengers: Infinity War) و حالا، دو «اِلف» هستیم و در لس‌آنجلس درکنار یکدیگر مبارزه می‌کنیم.

انیمیشن Onward با نقش‌آفرینی تام هالند و کریس پرت در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده