نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Card Wizard؛ محافظت از دنیای کارت‌ها با جادو

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ Card Wizard رفتیم که شما در آن باید با استفاده از قدرت‌های جادویی جادوگر قدرتمند خود، از دنیای کارت‌ها محافظت کنید.

خلاقیت در بازی‌های موبایل بسیار مهم است. خلاقیت بسیار جذابی که استودیو بازی‌سازی 111% انجام داده، این است که با استفاده از سبک بازی‌های کارتی، یک اثر جدید خلق کرده است. در این قسمت از سری مقاله‌های معرفی بازی موبایل، قصد داریم تا به معرفی بازی Card Wizard! بپردازیم که یکی از آثار زیبا و جذاب استودیو 111% است. این استودیو تا به امروز بازی‌های مختلف زیادی در حوزه موبایل ساخته که از میان آنها می‌توان به BBTAN by 111%، Wild Tamer، GoodnightRudy، Lunar Blade، Yosul و Cat Tower - Idle RPG اشاره کرد. این بازی کاملا رایگان و به‌تازگی هم به‌روزرسانی شده است.

شما در این بازی هیجان‌انگیز موبایلی باید با استفاده از جادو و قدرت‌های خاصی که شخصیت شما دارد، از دنیای کارت‌ها محافظت کنید. در هر مرحله‌ای که پیش روی شما قرار می‌گیرد، شما باید هیولاها و دشمنان تعیین شده را شکست دهید؛ البته آن هم در نوبتی محدود که برای شما مشخص می‌شود. در بازی اندروید Card Wizard!، در ابتدا شما هیچ قدرت خاصی ندارید و باید با دست خالی با دشمنان اسکلتی خود مبارزه کنید. اما شرایط تا همیشه به همین شکل باقی نمی‌ماند. شما به مرور زمان هرچه قدر که جلوتر بروید، قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورید.

بازی Card Wizard
بازی Card Wizard
بازی Card Wizard

به‌همین ترتیب هم طولی نمی‌کشد که شما تبدیل به یک جادوگر بزرگ می‌شوید و دیگر توانایی این را دارید که با لژیونی از هیولاها و شخصیت‌های شرور مبارزه کنید. هر مرحله از چندین بخش تقسیم می‌شود که شما در تمام این قسمت‌ها یک سری اسکلت و در نهایت هم رئیس آنها به قتل برسانید.

شما برای استفاده از بازی Card Wizard به اینترنت نیازی ندارید

زمانی که این بخش‌های کوچک را با موفقیت پشت سر گذاشتید، می‌توانید قفل رئیس بزرگ بعدی را باز و به مبارزه با او و سربازان اسکلتی‌اش بپردازید. از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به راحت بودن کنترل آن، روند سرگرم کننده و جادویی بودن آن اشاره کرد؛ اگر از طرفداران جادو باشید، می‌دانید که این توانایی هر چیزی را جذاب می‌کند.

شعار این بازی این است که بهترین جادوگری که می‌توانید، باشید. یکی از نکات جذاب دیگر بازی آیفون Card Wizard! این است که شما می‌توانید هر مرحله را با چندین روش مختلف که اصلا هم تکراری نیستند، به پایان برسانید. فقط دقت کنید که در هر مرحله، برای شما تعداد حرکت‌هایی تعیین شده است که نباید پیش از کشتن رئیس بزرگ، حرکت‌های خود هدر بدهید. شما در هر مرحله می‌توانید امتیازها، توانایی‌ها و طلسم‌های مختلف جدیدی را به دست بیاورید. یکی دیگر از نکات مهم این بازی، این است که شما می‌توانید از تبلیغ‌هایی که در این بازی وجود دارد، به نفع خود استفاده کنید. بعد از انجام هر مرحله (چه در صورت باخت و چه برد)، می‌توانید با استفاده از تبلیغات، تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید. علاوه‌بر این، در همان صفحه اصلی بازی، با تماشای تبلیغات می‌توانید الماس‌های رایگان به دست بیاورید.

بازی Card Wizard
بازی Card Wizard
بازی Card Wizard

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای تماشای تبلیغات نیاز پیدا خواهید کرد. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Card Wizard! هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Card Wizard! در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Card Wizard


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده