نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵

اولین اطلاعات داستانی فیلم Jungle Cruise منتشر شد [D23 2019]

با حضور دواین جانسون و امیلی بلانت در D23، تریلرها و جزئیاتی جدید از داستان فیلم Jungle Cruise برای حاضرین نمایشگاه پخش شد؛ تریلرهایی که فعلا به‌صورت عمومی منتشر نشده‌اند.

به دومین روز ار رویداد بزرگ D23 رسیده‌ایم و مثل شب گذشته، خبرها و مواردی تازه از این نمایشگاه درحال مخابره شدن به‌جهان سرگرمی هستند. درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون و امیلی بلانت برای صحبت پیرامون فیلم Jungle Cruise در نمایشگاه نام‌برده حاضر شدند. فیلم Jungle Cruise قرار است ماجرای یک قایق‌ران، خواهرش و یک دانشمند را در اوایل قرن ۲۰ میلادی روایت کند که درپی یافتن درخت زندگی، وارد یک جنگل مخوف می‌شوند. این ۳ نفر تنها افرادی نیستند که در این جنگل دنبال درخت حیات می‌گردند و موجوداتی ماورایی و صدالبته یک گروه تحقیقاتی آلمانی هم در جست‌وجوی درخت نام‌برده هستند و می‌خواهند از ویژگی‌های شفابخش آن بهره ببرند.

در جریان D23 2019 دو تریلر برای حاضرین نمایشگاه پخش شد؛ این تریلرها درحال حاضر در دسترس عموم قرار ندارند و متاسفانه فعلا نمی‌توانیم آن‌ها را تماشا کنیم. در تریلر اول، پردرآمدترین بازیگر سال یعنی دواین جانسون را می‌بینیم که مشغول هدایت کردن یک تور در جنگل است. جانسون با گفتن جملاتی همچون «هرچیزی که در اینجا می‌بینید می‌خواهد و می‌تواند شما را به‌قتل برساند» افراد تور نام‌برده‌ی جنگل و تماشاگر را با ذات خطرناک این جنگل آشنا می‌کند و در پایان تریلر نیز شاهد مبارزه جانسون با موجودات وحشی این جنگل هستیم. تریلر دوم اما در لندن آغاز می‌شود،‌ روی کاراکتر امیلی بلانت تمرکز دارد و به‌توضح پیرامون قدرت‌های شفابخش درخت زندگی می‌پردازد که در اعماق جنگل‌های آمازون قرار دارد. این فیلم در تابستان ۲۰۲۰ (مرداد-شهریور ۹۹) اکران خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده