نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

نسخه Early Access بازی Session به‌زودی منتشر می‌شود

ساخت بازی شبیه ساز اسکیت بورد Session وارد فاز جدیدی شده و تا چند روز آینده نسخه Early Access آن منتشر خواهد شد. با زومجی و مشاهده جدیدترین تریلر بازی همراه باشید.

طرفداران ورزش جذاب و هیجان‌انگیز اسکیت معمولا از نظر تنوع و کیفیت بازی‌های ویدیویی ساخته شده، محدودتر از سایر ژانرهای بازی هستند. یک سال از زمان نمایشگاه E3 2018 می‌گذرد؛ جایی که مایکروسافت تریلری از بازی شبیه‌ساز اسکیت بوردی به‌نام Session را رونمایی کرد؛ اثری که به گفته سازندگان آن، قرار است با استفاده از المان‌های جدیدی از جمله جهان‌باز بودن آن، بعد از مدت‌ها طرفداران این ورزش را راضی کند. اگر نگاهی به گذشته کنیم، پس از سال ۲۰۱۰ و نسخه سوم بازی Skate و همینطور سری قدیمی و محبوب OlliOlli، اثر قابل توجهی برای این ورزش تولید و عرضه نشده است. حال به‌نظر می‌رسد این اتفاق قرار است توسط استودیوی مستقل Crea-ture و بازی Session رخ دهد. بازی Session در سال ۲۰۱۷ توانست توسط کمپینی در وبسایت کیک‌استارتر، بودجه و هزینه ساخت خود را به‌دست آورد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده آن، به‌مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه Early Access بازی، تریلر جدیدی از آن را به‌صورت رسمی منتشر کرده است. همان‌طور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، گیم‌پلی و محیط بازی کاملا شبیه واقعیت است. طبق ادعای استودیوی Crea-ture، بازی Session بهترین اثر ساخته شده این سبک خواهد بود و برای اینکه در بازی پیشرفت کنید باید مهارت‌های خود را تقویت کنید که این نیز به وقت و زمان برای یادگیری شما بستگی دارد. افرادی که با بازی‌های سری Tony Hawk خاطره دارند و آن را تجربه کرده‌اند، حال بعد از سال‌ها منتظر یک اثر قابل توجه دیگر در این سبک هستند که استودیوی Crea-ture در صورت تولید و عرضه یک اثر با کیفیت، می‌تواند سند موفقیت خود را امضا کند.

بازی Session قرار است در تاریخ ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) به‌صورت Early Access برای پی‌ سی و پس از مدتی نیز برای ایکس باکس وان روانه بازار شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر از طرفداران ورزش اسکیت هستید، لطفا نظرات خود راجع‌به بازی Session را با ما به اشتراک بگذارید. به‌نظر شما این بازی اسکیت می‌تواند به‌عنوان فرشته نجات این سبک فراموش شده بازی‌های ویدیویی وارد صحنه شود یا خیر؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده