نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سریال کوتاه The Muppets برای دیزنی پلاس ساخته خواهد شد [D23 2019]

در حاشیه مراسم D23، شرکت والت دیزنی اعلام کرد که قرار است یک سریال حول محور ماپت‌ها با نام «حالا ماپت‌ها» (Muppets Now) برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کرمیت، خانم پیگی و همکارشان قرار است به سرویس استریم دیزنی پلاس بیایند. براساس این بیانیه، قرار است یک سریال کوتاه حول محور این عروسک‌های احمق و در عین حال دوست‌داشتنی که البته هنوز فیلمنامه آن نوشته نشده، ساخته شود. این سریال قرار است بعد از عرضه سرویس استریم دیزنی پلاس، در سال ۲۰۲۰ پخش شود. این اخبار جدید در طی جریان مراسم D23 که محوریت اصلی آن درباره سرویس استریم Disney Plus بود، اعلام شد. این خبر با نمایش یک تیزر کوتاه از کرمیت و همچنین جو راسوی قانونی اعلام شد.

این دو در این تیزر درباره این موضوع بحث می‌کردند که چقدر از اطلاعات و جزئیات این سریال را می‌توانند برای مردم فاش کنند و تا چه حد به آن‌ها اجازه داده شده است. در این تیزر کوتاه، این راسوی لجوج اینگونه صحبت کرد:

تو اصلا اجازه نداری که یک نگاه اجمالی، اطلاعات کم یا هر چیزی را نمایش بدهی. من می‌دانم که شما قورباغه‌ها چه موجوداتی هستید. شما همیشه به‌دنبال این هستید تا به سمت یک چیز بزرگتر جهش بردارید.

کرمیت هم با انتشار تصویر زیر، اینگونه در صفحه توییتری خود نوشت:

من خیلی دوست دارم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهم اما جو راسوی قانونی دقیقا پشت من است!

Muppets Now

این سریال دارای تعداد زیادی از ماپت‌های محبوب طرفداران است. از طرف دیگر هم علاوه‌بر ماپت‌ها، ما شاهد تعداد از افراد مشهور به‌عنوان مهمان در این برنامه هم خواهیم بود. سریال Muppets Now (حالا ماپت‌ها)، آخرین اثر مجموعه محبوب Muppets محسوب می‌شود. این مجموعه توسط فردی به نام جیم هنسون به وجود آمد و کار خود را آغاز کرد. پیش از این سریال حالا ماپت‌ها، آخرین اثری در مجموعه ماپت‌ها منتشر شد، فیلم The Muppets (ماپت‌ها) بود که در سال ۲۰۱۲ به روی پرده سینماها رفت و بعد از آن هم دنباله‌اش یعنی فیلم Muppets Most Wanted (ماپت‌ها: تحت تعقیب) ساخته شد. نسخه‌های تلویزیونی قبلی مجموعه ماپت‌ها نتوانستند مدت زیادی را در دنیای تلویزیونی دوام بیاورند و خیلی زود عرصه را ترک کردند. تهیه و تولید سریال Muppets Now برعهده استودیو ماپت‌ها (Muppets Studios) خواهد بود.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده