نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ پخش فصل هفتم انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars اعلام شد [D23 2019]

در طی جریان مراسم D23 سال جاری و همچنین پنل سرویس استریم دیزنی پلاس، تاریخ آغاز پخش انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars و ورود آن به این سرویس، اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی جریان مراسم D23 و همچنین پنل مخصوص سرویس استریم دیزنی پلاس، کاتلین کندی روی صحنه آمد و درباره پروژه‌های جدید دنیای Star Wars (جنگ ستارگان) برای سرویس استریم شرکت دیزنی صحبت کرد. در میان صحبت‌ها و بیانیه‌هایی که کندی اعلام کرد، تاریخ آغاز پخش برای فصل هفتم انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون) اعلام شد. براساس برنامه‌ریزی‌ها، این انیمیشن سریالی قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ در سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. با این اوصاف به نظر می‌رسد که این اتفاق موقعیت خوبی است تا تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان این سرویس بالا برود.

فصل هفتم انیمیشن سریالی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون نه‌تنها قرار است داستان را از همان جایی که رها شد و پخش فصل ششم متوقف شد، ادامه دهد، بلکه قصد دارد که شکاف بین این انیمیشن سریالی و همچنین فیلم Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith (جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت) را هم از بین ببرد. بعد از توقف انیمیشن سریالی جنگ‌های کلون، چندین مورد از داستان‌هایی که در این شکاف و وقفه وجود دارند، به‌صورت رمان اقتباس شدند؛ رمان‌هایی مانند Star Wars Ahsoka و همچنین Star Wars Dark Disciple.

بااین‌حال، تعداد زیادی از آن‌ها هنوز اقتباس نشدند. به همین دلیل تعداد زیادی از طرفداران انیمیشن سریالی The Clone Wars از شنیدن این خبر (در طی جریان مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸) که قرار است این مجموعه دوباره احیا شود، بسیار خوشحال شدند. سرویس استریم دیزنی پلاس هم در توییتر خود اعلام کرد که فصل جدید این انیمیشن سریالی قرار است در ماه فوریه سال آینده در این سرویس پخش شود. در طی مراسم کامیک کان سن دیگو سال جاری، یک تریلر هم از فصل هفتم این مجموعه پخش شد.

در این تریلر نشان داده شد که فصل نهایی و پایانی این مجموعه تلویزیونی قرار است خط داستانی‌ها و ماجراهای مختلفی را پوشش دهد. البته به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی فصل هفتم، ماجرای Siege of Mandalore خواهد بود؛ یکی از رویدادهای مهمی که پیش از متوقف شدن سریال، به مخاطبان نشان داده شد (البته باتوجه‌به اشاره کوتاهی که در رمان Ahsoka شده بود). ما همچنین در فصل هفتم قرار است شاهد حضور Experimental Unit Clone Force 99 هم باشیم؛ یک گروه از Clone Commandoها که با نام مستعار «Bad Batch» شناخته می‌شوند.

آن‌ها به خاطر دی‌ان‌ای جهش یافته‌شان این لقب را گرفته‌اند؛ دی‌ان‌ای خاصی که توانایی‌های پیشرفته‌ای را در اختیارشان قرار داده است. این توانایی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با تاکتیک‌های معمول و غیرمعمول مبارزه کنند. علاوه‌بر این، دریادار ترنچ هم در این مجموعه دوباره ظاهر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده