نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

سریالی براساس شخصیت فورکی انیمیشن Toy Story 4 ساخته می‌شود [D23 2019]

در  رویداد D23 و پنل دیزنی پلاس، اعلام شد که قرار است سریالی حول محور شخصیت فورکی از انیمیشن داستان اسباب بازی 4 ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت دیزنی اعلام کرد که آنها در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی حول محور یکی از شخصیت‌های کوچک و البته محبوب دنیای پیکسار برای سرویس استریم دیزنی پلاس هستند. این سریال که حول محور شخصیت فورکی می‌چرخد، با نام Forky Asks a Question (فورکی یک سوال می‌پرسد) در این سرویس استریم پخش خواهد شد. همانطور که تا به این لحظه حدس زدید، شخصیت اصلی و ستاره این مجموعه، همان کاراکتر فورکی است. ما در انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4) برای اولین بار با این شخصیت آشنا شدیم.

این بیانیه به صورت رسمی در طی جریان مراسم D23 اعلام شد. در طی پنل مخصوص سرویس استریم Disney Plus، یک تریلر کوتاه از این مجموعه انیمیشنی نشان داده شد و علاوه‌بر فورکی، پورکی، یک شخصیت دیگر از دنیای داستان اسباب بازی، هم در آن حضور داشت. این دو در رابطه با موضوع پول و تمام کاربردهایی که آنها دارند، صحبت می‌کردند. تونی هیل که صداپیشگی شخصیت فورکی را در انیمیشن داستان اسباب بازی 4 برعهده داشت، دوباره در این انیمیشن سریالی هم در قالب این شخصیت ظاهر شده بود. در حال حاضر هیچ تاریخ پخشی برای انیمیشن سریالی Forky Asks a Question اعلام نشده؛ زیرا هنوز شرکت دیزنی در حال تولید آن است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده