نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۷

Obi-Wan Kenobi با یک سریال ویژه و اختصاصی راهی دیزنی پلاس می‌شود [D23 2019]

در جریان پنل ویژه‌ی دیزنی‌پلاس در رویداد D23 ایوان مک‌گرِگور، ساخت و پخش یک سریال ویژه از کاراکتر اوبی-وان کنوبی برای این شبکه‌ی اینترنتی را تایید کرد. مک‌گرگور در این سریال هم نقش مبارز افسانه‌ای جدای‌ها را ایفا می‌کند.

رویداد مورد انتظار و جذاب D23 از ساعاتی قبل آغاز شده است و در جریان پنل دیزنی پلاس درون رویداد مورد بحث، سرویس/شبکه‌ی استریمی/اینترنتی شرکت بزرگ دیزنی، اخبار جذاب گوناگونی منتشر شده‌اند. به همین خاطر نیز در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون پس از کش‌وقوس‌های فراوان و انتشار شایعات مختلف، بالاخره همگان مطلع شدند که ساخت و پخش سریال ویژ‌ه‌ی «اوبی-وان کنوبی» اسطوره‌ای، رسما در دستور کار دیزنی‌پلاس قرار دارد.

در حقیقت ایوان مک‌گرگور بازیگر نقش Obi-Wan Kenobi در سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» (جنگ‌های ستاره‌ای)، طی مصاحبه‌ای تازه از این گفت که یک سریال ویژه با محوریت شخصیت اوبی-وان کنوبی به‌زودی مراحل ساخت خود را آغاز خواهد کرد. التبه مک‌گرگور به‌تنهایی در پنل دیزنی پلاس حاضر نبود و کثلین کندی، رئیس فعلی شرکت لوکاس فیلم نیز در مراسم حاضر  شد و اعلام کرد که برای ساخت و پخش این سریال واقعا هیجان‌زده است. کندی در ادامه مشخص کرد که تیم نویسندگان این سریال، داستانش را نوشته‌اند و پروسه‌ی فیلم‌برداری آن هم در زمانی نامشخص از سال آینده‌ی میلادی کلید می‌خورد. به این ترتیب باید پذیرفت که فعلا به هیچ عنوان تاریخ پخش سریال نام‌برده در سرویس دیزنی پلاس مشخص نیست و طرفداران برای شناخت دقیق‌تر اثر مورد اشاره باید منتظر اخبار بیشتر بمانند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده