نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۱

اطلاعات تازه‌ای از چند سریال جدید مارول استودیو منتشر شد [D23 2019]

به‌تازگی مارول اطلاعات جدیدی از سریال What If، سریال Loki، سریال WandaVision و سریال The Falcon and the Winter Soldier را در نمایشگاه D23 با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول اطلاعات جدیدی از چند سریال در دست ساخت خود برای سرویس استریم دیزنی پلاس را به اشتراک گذاشته است. در طول نمایشگاه D23، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو استقبال از طرفداران را با نمایش ویدیویی از انیمیشن ?What If آغاز کرد. البته این تریلر که در پنل مورد اشاره پخش شد، متاسفانه هنوز به‌صورت آنلاین و برای عموم مخاطبان در دسترس قرار نگرفته است. در طول تریلر نسخه‌ی زامبی‌شده‌ی کاپیتان آمریکا، کاپیتان پگی کارتر، نسخه‌ی متفاوتی از شخصیت‌هایی همچون باکی بارنز و اِستارلُرد، نمایش داده شدند که از بین آن‌ها فعلا تنها تصویر کاپیتان کارتر فاش شده است؛ شخصیتی که هایلی اتول وظیفه‌ی صداپیشگی در جایگاه او را بر عهده دارد.

What If

همچنین سازندگان تایید کردند که سریال What If قرار است شامل نسخه‌های تغییریافته‌ای از داستان‌های روایت‌شده در هر ۲۳ فیلم سه فاز آغازین دنیای سینمایی مارول شود و در فصل اول خود نیز بیست‌وسه قسمت داشته باشد. در ادامه اطلاعات کوتاهی از سریال Loki (لوکی) نیز به اشتراک گذاشته شد. مطابق این اطلاعات تازه به انتشار رسیده، ما در این سریال قرار است نسخه‌ای از لوکی را مشاهده کنیم که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند. تازه در بخشی از پنل روز اول نمایشگاه D23، صدایی از تام هیدلستون، بازیگر نقش لوکی هم پخش شد که می‌گفت این تازه آغاز ماجراجویی جدید لوکی خواهد بود. پس از آن نوبت به سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) رسید که تصاویری از خود را به نمایش بگذارد. پس از پخش تصاویر برای حاضران هم سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر و آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به فالکون قدم به صحنه‌ی برگزاری پنل گذاشتند.

علاوه‌بر بازگشت دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو، بازگشت امیلی ونکمپ، بازیگر نقش شارون کارتر در سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز تایید شد. همچنین برگزارکنندگان D23 اعلام کردند که قرار است وایت راسل نقش جان واکر را در این سریال بازی کند. در پایان هم نوبت به سریال WandaVision (وانداویژن) که طبق گفته فایکی قرار است نیمه‌سیت‌کام و نیمه‌ماجراجویانه باشد و اندکی هم از فضاسازی‌های ترسناک بهره ببرد. همچنین بازگشت کت دنینگز در نقش دارسی و رندال پارک در نقش جیمی وو در این سریال هم تایید شده است و مخاطبان به‌تازگی فهمیدند کاترین هان نیز قرار است لابه‌لای دقایق گوناگون «وانداویژن»، نقش کاراکتر همسایه را بازی کند. جالب است بدانید که فایگی تایید کرد سریال WandaVision با الهام کارهای دیک ون دایک خلق می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده